אחרי שסיימה ב-1:1 דרמטי את מפגש החוץ נגד פרנצווארוש, מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי ב-20:00) למשחק הבית הראשון שלה לעונת 2018/19. הצהובים יארחו באיצטדיון בנתניה את היריבה ההונגרית למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית והערב דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על המפגש עם פרנצווארוש:
"מחר זה משחק קשה, עבורי כל משחק קשה ואנחנו מתכוננים כדי להיות מוכנים ב-100 אחוז כד לנצח. המטרה שלנו היא לנצח את המשחק ולעבור לסיבוב הבא. המטרה שלנו היתה לנצח כבר במשחק הראשון. עם התוצאה אנחנו יכולים להיות מרוצים אבל לא יותר מדי. עבדנו השבוע, הכרנו טוב יותר את היריבה ויש לנו יותר מידע עליהם. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מהשניה הראשונה עד האחרונה ולהילחם על מנת לנצח".

על הקהל:
"שמעתי על האוהדים של מכבי ואנחנו רוצים שיהיו השחקן ה-12 של הקבוצה בכל משחק. אני בטוח שהם יגיעו לאיצטדיון ויתנו דחיפה חיובית שתעזור לקבוצה. אני מגיע למשחק חיובי, כולנו חיכינו לרגע הזה. יש לנו עוד 24 שעות להתכונן ואני בטוח שנגיע מוכנים למשחק". 

על שילוב הצעירים:
"יש לי כרגע 26 שחקנים, אני רואה אותם כל יום ומקבל החלטות מי ישחק. אני צריך את כולם, יש לפנינו עונה ארוכה וזה תלוי בהם. מי שיראה לי שהוא מוכן לשחק ישחק".

על הזרים החדשים:
"אני לא רוצה לדבר באופן אישי על שחקנים. אני מדבר על הקבוצה. לגבי הרכש של צ'יקו אופואדו, אנחנו מרוצים מכך ואנחנו מקווים שיעזור לנו בעתיד".

על מצב הסגל:
"כל השחקנים מוכנים"

אתה מאמין שתביא למועדון הצלחה?
"אם לא הייתי מאמין שאני יכול להצליח פה לא היית מגיע. לכן הגעתי לפה. אני מאמין בסגל הזה, יש לנו עונה ארוכה, נצטרך להילחם ולתת מאה אחוז. אם נעשה את זה ההצלחה תגיע".