עונת 2018/19 בכדורגל הישראלי יצאה לדרך. מכבי תל אביב אירחה הערב (א') את בית"ר ירושלים למשחק המתמודדות באופ"א על הכרטיס לשלב רבע גמר גביע הטוטו.

עוד באתר:

שלושה ימים אחרי הניצחון על רדניצ'קי ולפני הטיסה למשחק הגומלין בקרב על הכרטיס לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, המאמן, ולדימיר איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב של הצהובים. 

שחר פיבן, שון גולדברג, דן גלזר, אליאל פרץ ואיתי שכטר ערכו את הבכורה במדים הצהובים במשחק רשמי. ייני פתח לראשונה בהרכב. גולסה ושוינפלד זרו גם הם ל-11 הראשונים.

ביציע ישב שחקן הרכש הטרי של מכבי, מאור קנדיל, שחתם רק בשעות הצהריים על החוזה במועדון.

מחצית ראשונה

בדקה ה-4 מתן חוזז ניגש לבעיטה חופשית אחרי עבירה שנעשתה על שכטר, אך הכדור שלו חמק סמוך למשקוף. החצי השעה הראשונה התאפיינה ללא מצבים קורצים לאף אחת מהקבוצות. 

בדקה ה-33 שכטר הגיע להזדמנות הראשונה שלו אחרי שנגח כדור שהוגבה לרחבה סמוך למשקוף. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערך איביץ' שני שינויים בהרכב. אלי דסה ועומר אצילי נכנסו על חשבונם של אייל גולסה ומתן חוזז.

אחרי שליטה מוחלטת של מכבי במשחק, ארון שוינפד העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-57. גלזר החזיר כדור שהורחק לתוך הרחבה של בית"ר. שוינפלד השתלט ובעט בסיבוב פנימה. 0:1 למכבי. 

בדקה ה-61 שכטר רשם החמצה ענקית אחרי שהשתלט על כדור ברחבה אחרי טעות של הגנת בית"ר וניסה להקפיץ מעל השוער אך ללא הצלחה. כבדקה ה-65 נכנס למשחק אלירן עטר על חשבונו של כבוש השער, ארון שוינפלד. בהמשך גם אצילי ניסה את כוחו בבעיטה מ-17 מטרים, אך נעצר אצל השוער.

בדקה ה-78 גם דור פרץ נכנס למשחק במקומו של רוסלן ברסקי. בדקה ה-84 קיימה מכבי את החילוף האחרון שלה, כשוידאר קיארטנסון נכנס במקומו של איתי שכטר.

בסיום המשחק ירדה מכבי מנצחת עם הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו. בחמישי תפגוש את הסרבים במשחק הגומלין של הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית.