פרי גיים

הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית זימן למכבי תל אביב מפגש נגד רדניצ'קי ניש הסרבית, כשהצהובים אירחו את המשחק הראשון.

עוד באתר:

ולדימיר איביץ' ערך שינוי אחד בהרכב שעומר אצילי פתח על חשבונו של רוסלן ברסקי והשלים חוליית התקפה שכללה את דור מיכה, אלירן עטר ו-וידאר קיארטנסון.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות של גישושים, איתן טיבי מצא בכדור נהדר שעבר את כל ההגנה את אלירן עטר. האחרון חלף על המגן שלו ובעט שטוח לפינה. זיבקוביץ' עצר. הלחץ של הצהובים המשיך וכדור של סבוריט מצא את קיארטנסון ברחבה. האחרון המשיך בנגיעה והכדור מצא את המשקוף של הסרבים.

מכבי המשיכה לחפש את השער הראשון בניסיונות מחוץ לרחבה של עומר אצילי ודור מיכה אך הכדור חמק בשני המקרים סמוך לקורה. בתום 45 דקות שתי הקבוצות ירדו למחצית ללא שערים. 

מחצית שנייה

מכבי ערכה חילוף ראשון עם פתיחת המחצית השנייה כשאייל גולסה נכנס על חשבונו של אבי ריקן. הלחץ הצהוב המשיך ולזה לקח 6 דקות עד שוידאר קיארטנסון העלה את מכבי ליתרון, אחרי שקיבל כדור מאצילי ומתוך הרחבה בעט לפינה ופנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-65 דור פרץ היה קרוב לכבוש את השני אחרי שהתרומם לכדור קרן של אצילי ונגח לפינה השער אך השוער הסרבי הצליח לעצור. בדקה ה-66 ערך איביץ' את החילוף השני, כשאלירן עטר יצא ונכנס לבכורה אחרי ששב מהשאלה במכבי מתן חוזז. 

הדקה ה-69 כדור עומק של מיה מצא על קצה הרחבה את קיארטנסון שהוכשל בתוך הרחבה. קיארטנסון גם ניגש לכדור העונשין וכבש את השני שלו במשחק. 0:2 למכבי.

בדקה ה-80 עומר אצילי ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק מהמשחק.

בדקה ה-85 חילוף שלישי של איביץ', יצא דור מיכה ונכנס רוסלן ברסקי. בסיום המשחק מכבי ניצחה 0:2 ותצא לסרביה עם יתרון לגומלין בשבוע הבא.