עם יתרון 0:2 מהמשחק שנערך בישראל, מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 22:00) אצל רדניצ'קי ניש למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הערב קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחסו המאמן ולדימיר איביץ' והשוער פרדראג ראיקוביץ', שניהם סרבים כמובן, למשחק.

עוד באתר: 

ולדימיר איביץ' לקראת משחק הגומלין נגד רדניצ'קי

על האווירה הצפויה:
"זו תהיה אולי הפעם השנייה שלי פה. אני יודע על האווירה הטובה שיש כאן, מחר צפויים להגיע יותר מ-15,000 צופים כי עבור הקבוצה הזו זה לא משהו רגיל לשחק במפעלים האירופיים. אני מאמין שהשחקנים שלנו יידעו איך להסתגל ויעשו כמיטב יכולתם כדי לנצח במשחק".

אבי ריקן ועומר אצילי לא יעמדו מחר לרשות איביץ' שאמר בנושא: "השחקנים שייעדרו חשובים לנו, אבל יש לנו סגל רחב. יש לנו שחקנים שיכולים להחליף אותם ואני מאמין בשחקנים שיש לי כאן ואני בטוח שהם יתנו את המיטב".

לסיום אמר המאמן: "אנחנו צריכים לעבוד חזק ולהכין את עצמנו לקראת תנאים שונים. אני מבין שמחר המשטח לא יהיה במצב טוב כמו אצלנו בבית, אולי הכל יהיה מעט איטי יותר והדשא לא יהיה באותו גובה. נתאמן היום כדי להסתגל כמה שיותר מהר על מנת לנצח במשחק".

ראיקוביץ' אמר לקראת המשחק: "אני מודה שזה קצת מרגש להגיע לפה עם קבוצה אורחת אבל זה חלק מהכדורגל ואני מתכונן למשחק. אני מקצוען ואני חייב להיות מרוכז במשחק. אני יודע שהדקות הראשונות בטוח יהיו קשות לנו, ההתלהבות של הקהל תדחוף אותם כך שאנחנו צריכים להיות חכמים ורגועים בדקות האלה".