2010/11: מכבי ת"א – אולימפיאקוס 0:1
סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית של אותה עונה סידר למכבי משימה שעל הנייר נראתה קשה במיוחד. לא מעט שמות נוצצים עיטרו את הסגל של היריבה היוונית, שהצליחה לנצח 1:2 במשחק הראשון שנערך בפיראוס. מכבי הגיעה לגומלין בידיעה שניצחון ביתי מינימלי עשוי להספיק וכל מי שהיה בערב ההוא בבלומפילד התגייס למען הצלחת המשימה. עם הרבה אמונה בשחקנים בצהוב, זה התחיל עם השיר "המרוקאי" שדחף מהיציעים, נמשך על הדשא עם מופע סלאלומים בלתי נשכח של ברק יצחקי ובדקה ה-42 הגיע שער קטן-גדול של רוברטו קולאוטי שהימם את היוונים ושלח את מכבי לשלב הבא.

2015/16: מכבי ת"א – היברניאנס 1:5
מכבי הגיעה למשחק הגומלין בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות לאחר פאנצ'ר לא צפוי. הפסד 2:1 במלטה סיבך את הצהובים ובראש כבר רצו תסריטים מלחיצים, רק שהאיכות של הקבוצה עשתה את שלה. גם שיוויון זמני של היריבה במשחק הגומלין לא עירער את שחקניו של סלאבישה יוקאנוביץ' שבמחצית שניה קטלנית העלימו את כל הספקות וניצלו את הבדלי הרמות.

2015/16: ויקטוריה פלזן – מכבי ת"א 2:0
ה-2:2 מול באזל הוא אולי הרגע הכי זכור באותה עונה, אבל גם הוא וגם ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות לא היו מתרחשים אם לא ההתעלות האדירה של מכבי בצ'כיה. הצהובים הגיעו לגומלין לאחר הפסד 2:1 בבית. הבור היה נראה עמוק מדי, היריבה איכותית מדי והמשימה קשה מדי. גמור? הצחקתם אותם. במה שהפך לאחד המשחקים הגדולים של המועדון באירופה השחקנים בצהוב ייצרו מהפך מדהים בדקות הסיום והותירו את פלזן בהלם.