מכבי תל אביב תפגוש מחר (ה', 20:00) את סרפסבורג למשחק הגומלין בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הערב דיבר הקשר דן גלזר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

תחילה נשאל על מעמדו בסגל וענה: "תמיד חלמתי להיו פה שחקן מהמניין. 5 שנים שאני יוצא למחנות אימונים והיום ביססתי את המעמד שלי. אני שמח על זה ומקווה להמשיך להראות שאני שחקן לגטימי בסגל של מכבי".

על המשחק נגד סרפסבורג:
"זה משחק מאוד חשוב עבור המועדון. אנחנו יודעים שחזרנו עם תוצאה של 3:1, נצטרך לעשות את העבודה ואני מקווה שנעשה אותה. אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב. כל הזמן אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב ואנחנו מקווים לעשות את העבודה".

על החשיבות הכלכלית של המשחק:
"אני חושב שהמועדון עושה עבודה טובה בקטע של להוריד מאיתנו לחץ. אנחנו מתייחסים למשחק כמו לכל משחק אחר. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב עבור המועדון והמשך השנה הזו ונבוא להראות את זה". 

על הלקחים מהמשחק הראשון:
"המאמן עבד איתנו הרבה על הטעויות שנעשו. נבוא לתקן אותם ואנחנו מקווים שזה יבוא לידי ביטוי מהדקה הראשונה. אנחנו יודעים שהם חזקים במצבים נייחים ונבוא מוכנים לזה".

על חשיבות הקהל:
"הדחיפה של הקהל מאוד חשובה עבורנו. הבנתי שתהיה כמות יפה, אני בטוח שהקהל יתן הצגה כמו שהוא יודע. חשוב לעודד גם בדקות פחות טובות ואני בטוח שיחד עם הקהל נוכל לעשות את העבודה ולחגוג איתם אחרי המשחק".