מכבי תל אביב תעלה הערב (22:00) לדשא של איצטדיון צ'איר בעיר ניש, שם תתארח אצל רדניצ'קי למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. החבורה של ולדימיר איביץ' נהנית מיתרון 0:2 מהמשחק הראשון שנערך בישראל ותקווה להשלים את העלייה לסיבוב הבא, שם ממתינה כבר פיוניק הארמנית.

עוד באתר: 

ולדימיר איביץ' לקראת משחק הגומלין נגד רדניצ'קי

המשחק הקודם נגד רדניצ'קי נערך ביום חמישי הקודם, כשצמד של וידאר קיארטנסון העניק למכבי מקדמה לקראת היציאה לסרביה. המשחק הערב יהיה הראשון של מכבי על אדמת המדינה מהבלקן במסגרת אירופית והיא תגיע אליו לאחר שעד כה קיימה העונה 4 משחקים רשמיים, השיגה 3 ניצחונות וסיימה משחק נוסף בתיקו (מאזן שערים: 1:5). 

מבחינת הסגל, עומר אצילי (מושעה) ואבי ריקן לא יצאו עם הקבוצה לסרביה ולא יעמדו הפעם לרשות איביץ'. במסיבת העיתונאים אמר על כך המאמן: "יש לנו סגל רחב. יש לנו שחקנים שיכולים להחליף אותם ואני מאמין בשחקנים שיש לי כאן ובטוח שהם יתנו את המיטב".

מהעבר השני רדניצ'קי צפויה להנות מתמיכה של אלפי אוהדים נלהבים, כשהפעם האחרונה בה אירחה הקבוצה משחק במסגרת אירופית היתה אי שם בשנות ה-80. לאחר ההפסד בנתניה, הסרבים הספיקו לקיים ביום ראשון האחרון משחק ליגה מול הכוכב האדום בלגרד ונכנעו 2:0 בחוץ.

מבחינת איביץ' הסרבי וחלק נכבד מצוות האימון של מכבי מדובר בחזרה למולדתם. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייחס המאמן לאווירה הצפויה באיצטדיון ואמר: "זו תהיה אולי הפעם השנייה שלי פה. אני יודע על האווירה הטובה שיש כאן, מחר צפויים להגיע יותר מ-15,000 צופים כי עבור הקבוצה הזו זה לא משהו רגיל לשחק במפעלים האירופיים. אני מאמין שהשחקנים שלנו יידעו איך להסתגל ויעשו כמיטב יכולתם כדי לנצח במשחק". 

השוער פרדראג ראיקוביץ', סרבי נוסף שמגיע למשחק הזה כאורח, הוסיף: "אני מודה שזה קצת מרגש להגיע לפה עם קבוצה אורחת אבל זה חלק מהכדורגל ואני מתכונן למשחק. אני מקצוען ואני חייב להיות מרוכז במשחק. אני יודע שהדקות הראשונות בטוח יהיו קשות לנו, ההתלהבות של הקהל תדחוף אותם כך שאנחנו צריכים להיות חכמים ורגועים בדקות האלה".

התמונות מהאימון המסכם בניש: