פרי גיים
מכבי תל אביב החלה הערב (ראשון) את עונת 2018/19 בליגה ג'פניקה. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור הראשון והשיגו ניצחן 0:2 שהיה הניצחון ה-1000 של הקבוצה בליגה הבכירה – ציון דרך היסטורי בכדורגל הישראלי. מכבי הגיעה לאחר ההפסד לסרפסבורג במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי האחרון והמאמן ולדימיר איביץ' ביצע מספר שינויים כאשר מי שקיבלו את המקום בהרכב היו שרן יייני, דור פרץ, יונתן כהן, אייל גולסה, אבי ריקן, איתי שכטר וצ'יקו אופואדו. מהעבר השני חיפה הגיעה עם הרכב שכלל שחקנים חדשים כמו השוער גיא חיימוב, ג'ורג' מנדז'ק ומיכיל קראמר.

מחצית ראשונה
פתיחת המשחק היתה די רגועה והתנהלה ברבע השעה ראשונה בעיקר בחלק המגרש של הירוקים. בדקה ה-12 הגיע בעיטה ראשונה לעבר, דווקא של סאן מנחם מחיפה, אך ראיקוביץ' היה במקום וקלט. 2 דקות לאחר מכן יונתן כהן סובב כדור חופשי ממצב קורץ אבל פיספס את המסגרת במעט. בדקה ה-25 ז'איר התנגש בשוער חיפה גיא חיימוב. הבלם של מכבי נאלץ לנטוש את המשחק בגלל פציעה ומי שנכנס במקומו היה איתן טיבי.

חיפה הגיע לשתי הזדמנויות טובות במהלך המחצית הראשונה אבל בעיטה של אזולאי הלכה למשקוף ובדקה ה-37 ייני הציל מהקו בעיטה של רוקאביצה. בחלק השני של המחצית המשחק התחמם עם לא מעט כרטיסים צהובים לשתי הקבוצות. רגע לפני ההפסקה מכבי הגיעה להזדמנות נהדרת לאחר התקפה מהירה, ריקן בעט מ-14 מטרים אבל חיימוב הדף.

מחצית שניה
גם המחצית השניה נפתחה בקצב מעט איטי. ברבע השעה הראשונה שלה חיפה הצליחה לייצר שני איומים על המסגרת, אבל בעיטה של ריינן טסה לשמיים וראיקוביץ' הדף בעיטה נוספת של לביא. בדקה ה-61 איביץ' החליט לרענן את השורות כאשר הכניס את מיכה במקום ריקן. 

הכניסה של מספר 15 העירה את הצהובים ובדקה ה-65 הוא החל במהלך, כהן יישר רוחב אך חיימוב הציל שער בטוח לאחר בעיטה של אופואדו ממצב קורץ. דקה עברה ומכבי כבר עלתה על הלוח. הפעם מיכה הכניס כדור עומק ענק, שכטר הסתנן מעבר לקו ההגנה ומול השוער ירה לרשת. מיד לאחר כיבוש השער חיפה איבדה את קראמר שספג כרטיס אדום ישיר.

מכבי ניצלה את היתרון המספרי כדי ללחוץ על השער ובדקה ה-76 השיגה את השער השני. כדור קרן נהדר של יוני כהן מצא את דור פרץ, שהתרומם ושלח נגיחה עוצמתית לרשת של חיימוב חסר האונים. הצהובים המשיכו לחפש שערים נוספים ובדקה ה-87 שכטר כמעט השלים צמד אחרי בעיטה מסוכנת מ-16 מטרים שחלפה ליד העמוד. רגע לפני הסיום גם עטר, שנכנס כמחליף, קיבל הזדמנות אבל חיימוב קלט את הבעיטה שלו. 0:2 מתוק למכבי בסיום.