"קיבלתי טלפון אנונימי ממכבי, וכשמכבי קוראת, אתה לא שואל שאלות. אתה מגיע!"

התלבושת הכחולה של מכבי תל אביב לעונת 2018/19 כבר כאן, והפעם היא כולה בסימן אוהדים. זו העונה השנייה ברציפות בה המועדון פיתח, עיצב ויצר באופן עצמאי קו הלבשת ספורט איכותי וייחודי. המדים מותאמים לצרכים של שחקני ואוהדי הקבוצה ומציגים שילוב מושלם של עיצוב ייחודי, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות בלתי מתפשרת. כל זאת על מנת להעניק לשחקנים ולאוהדים חוויה ספורטיבית מושלמת.

השנה הוחלט על קו עיצובי חדש לחולצה שמשלב משחק בפסים בצבעי כחול רויאל, כחול כהה וזהב,שבא לידי ביטוי בסמל הרקום סמוך ללב, במשפט Respect all, Fear none בגב ובעיטורים נוספים שתפורים בחולצה שתשמש את מכבי במשחקי החוץ לעונה הקרובה.

100% מכבי

במהלך ייחודי בעולם הספורט, כ-15 אוהדים של הקבוצה חשפו ברשתות החברתיות האישיות שלהם את העיצוב של החולצה, במהלך שצבר ויראליות רבה בקרב אוהדי הקבוצה. אותם אוהדים נקראו ליום צילום מבלי לדעת באיזה קמפיין הם לוקחים חלק. כאשר הם הגיעו לסט, נחשפה בפניהם החולצה הכחולה החדשה, והתפקיד החשוב שלהם בהשקה.

רובכם נחשפתם לחולצה עוד הרבה לפני ההודעה הרשמית של המועדון, כחלק בלתי נפרד מהקונספט של השקת אוהדים, אשר מתחברת לערכי ה-100% מכבי שמלווה אותנו, המועדון, השחקנים והאוהדים מתחילת העונה.

רוצים לראות איך הגיבו האוהדים בפעם הראשונה שנחשפו לחולצה ובפעם הראשונה על סט צילומים? כל התשובות בסרטון הבא: