אוהד יקר,

ברוכים הבאים לפתיחת עונת 2018/19 בליגת ג'פניקה.

הייתי רוצה להתחיל בתודה לכולכם, על כך שאתם חלק ממשפחת מכבי. להיות חלק ממכבי זה להיות חלק ממשהו גדול יותר מעצמך. אנו מאמינים כי יש לנו צוות מקצועי וקבוצה של שחקנים שיתמצתו בדיוק את הרעיון הזה במהלך 36 המשחקים הבאים. כולנו מכבי. נצליח אם כולנו נעבוד יחדיו ונשים את הצלחת הקבוצה מעל כל מטרה אישית.

הסגל הנוכחי צעיר. אני בטוח שתבחינו במחויבות וברעב. מה שיש לנו הוא מספר גדול של שחקנים שגדלו במכבי. המטרה שלהם כשחקנים צעירים היתה ללבוש את החולצה הצהובה כחולה ולעשות זאת לעיניכם. אני יודע שכל השחקנים, במיוחד אלה שהם 100% מכבי, נמצאים כאן כדי לנצח ובמידה ולא יצליחו, אני מאמין שהם מהסוג שנלחם עד הרגע האחרון ונותן את הכל על המגרש. 

המועדון בנוי על ערכים כמו מצוינות, נאמנות ושאיפה להישגיות. אנו ברי מזל להיות מונהגים על ידי בעלים שבאמת מחויב ומעורב כמו מיץ' גולדהאר.

נמשיך לעבוד קשה ולעולם לא נכנע על מנת שתוכלו לחוות את אותם ערכים ותהיו גאים במועדון שלכם. כולנו חלק מהמארג של המועדון ועלינו לדבוק באתוס המכביזם – שילוב של רוח ניצחון ו-'קילר-אינסטינקט'.

הקיץ הזה עמלנו קשות על מנת לחבר את הצוות המקצועי והסגל מוקדם ככל האפשר. מחוץ למגרש, אנו שמחים להרכיב קבוצה של נותני חסות הראויים להיות חלק ממכבי. אני מודה ל-Hisense, פיצה פרגו, Nivea, Kopell Group, Fritz, איסתא, יורודרייב ו-Johnnie Walker על המשך התמיכה ואני שמח לקבל בברכה למשפחת מכבי את: PenguinPickUp, קבוצת ב.ס.ר, חברת Atrade, הדסה מדיקל, נביעות, גטורייד ו-Hugo Boss. 

ברצוני גם להודות לכל העובדים של מכבי ת"א. בכדורגל הישראלי הקייצים קצרים אך הדרישות ממשיכות לעלות. ללא המסירות של כל הצוות, לא היינו המועדון שאנחנו.

לאורך הדרך יהיו אמנם מהמורות ומכשולים. שעות, ימים ושבועות שיבחנו את סבלנותכם. אבל אנחנו צריכים אתכם. תמיד נצטרך אתכם. אני יודע שיש לנו קבוצה שתחזיר לכם על האמונה והתמיכה הכל כך ראויה לציון שלכם.

אבי כהן ז"ל אמר פעם: "להיות חלק ממכבי זה להיות הכי גדול, הכי יפה, הכי מצליח".

תודה לכם שוב על כך שאתם חלק ממכבי תל אביב.

יאללה מכבי