המחצית הראשונה של פלייאוף הליגה האירופית יצאה הערב (חמישי) לדרך. מכבי תל אביב התארחה בנורבגיה, אצל סרפסבורג 08 במשחק הראשון בקרב על הכרטיס לשלב הבתים.

המאמן ולדימיר איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב של הצהובים. בקישור פתחו לראשונה במסגרת אירופית דן גלזר ורוסלן ברסקי במרכז. בחוד ההתקפה שיחקו אורן שוינפלד ו-וידאר קיארטנסון.

מחצית ראשונה

המשחק יצא לדרך לעיני כ- 6 אלף אוהדים. בדקה ה-2 סלפסבורג עלתה ליתרון 0:1 משער של היינץ. כדור חופשי של הנורבגים, 30 מטר משערו של ראייקוביץ', עשה את הדרך לקורה הימנית של הסרבי ופנימה. בדקה ה-8 הנורבגים כבר הכפילו את התוצאה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים של נילסן אחרי עבירה של טיבי. 0:2 לסרפסבורג. 

בדקה ה-10 שוינפלד כמעט וניצל חור בהגנה הנורבגית אך ברגע האחרון הכדור הורחק לקרן. בדקה ה-12 מכבי תל אביב חזרה למשחק. התקפה של הצהובים הסתיימה בעבירה של טאם על קיארטנסון ברחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה והאיסלנדי דייק פנימה. מכבי צימקה ל-2:1.

המשחק הפך להיות פתוח עם התקפות של שתי הקבוצות. מצד אחד פריצה נהדרת של אצילי כמעט והסתיימה בשער שיוויון של קיארטנסון. מצד שני הנורבגים הצליחו פעמיים כמעט ולסכן את שערו של ראייקו בבעיטות מחוץ לרחבה.

בדקה ה-30 מכבי רשמה שתי החמצות גדולות. אצילי פרץ נהדר במרכז המגרש, חדר לרחבה ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה ויצא לקרן. סבוריט נגח את הקרן וההגנה הנורבגית הרחיקה ברגע האחרון לקרן נוספת, הפעם מצד ימין. שוב היה זה סבוריט שהצליח להשתחל לרחבה ובעט מ-15 מטרים סמוך לקורה. 

מכבי המשיכה ללחוץ וחיפשה את שער השיוויון. בדקה ה-35 ברסקי היה קרוב כשנגח מחמישה מטרים החוצה. מכבי המשיכה לשלוט במשחק וללחוץ אבל לא מצאה את שער השיוויון לפני המחצית וירדה בפיגור 2:1.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של שתי הקבוצות. בדקה ה-55 נשרק פנדל שלישי במשחק ושני לסרפסבורג אחרי עבירה של ראייקוביץ' מחוץ לרחבה, אך השופט החליט לסמן על הנקודה הלבנה. מורטנסן דייק מהנקודה הלבנה וקבע, 1:3 לסרפסבורג. 

בדקה ה-67 ערך איביץ' את החילוף הראשון במשחק כשהוציא את עומר אצילי והכניס את צ'יקו אופואדו. בדקה ה-76 גם איתי שכטר נכנס למשחק על חשבונו של וידאר קיארטנסון. מכבי המשיכה ללחוץ אך התקשתה למצוא את השער המצמק.

שתי דקות לסיום נכנס למשחק גם איל גולסה במקומו של רוסלן ברסקי אבל זה לא הספיק לצהובים שירדו מנוצחים בפיגור שני שערים לפני משחק הגומלין ביום חמישי הבא.