פרי גיים

מכבי יצאה למשחק הגומלין בסרביה נגד רדניצ'קי ניש כשהיא ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון. המאמן, ולדימיר איביץ', ערך מספר שינויים בהרכב כשארון שוינפלד פתח במקום עומר אצילי המורחק ואיל גולסה במקומו של אבי ריקן. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק ועמדה בניסיונות של הסרבים למצוא את שער הראשון. בדקה ה-17 רשמה מכבי את ההזדמנות הראשונה שלה כשמיכ ההכניס כדור עומק לקיארטנסון. האחרון בעט לשער אך הכדור שלו נעצר אצל השוער.

בדקה ה-33 שער ראשון במשחק אחרי שמיכה העביר כדור לעטר שמחמישה מטרים בעט לשער הכדור פגע בפנקוב וחדר פנימה. 0:1 למכבי.

ארבע דקות מאוחר יותר, עטר רשם את השני במשחק אחרי מהלך מבריק, כשהשאיר מאחור את השומר שלו ובעט מ-15 מטרים פנימה. 0:2 למכבי

הסרבים הצליחו לחזור למשחק רגע לפני המחצית. סטאניסלאביץ' בעט מ-16 מטרים לפינה של ראייקו שלא הצליח לעצור את הכדור. 1:2 עם הירידה למחצית.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. הסרבים התחילו ללחוץ כדי להשיג את שער השיוויון. בדקה ה-55 ערך איביץ' את החילוף הראשון כששרן ייני נכנס במקומו לש סבוריט. שלוש דקות מאוחר יותר הסרבים רשמו את שער השיוויון, כשסטניסלאביץ' השלים צמד אחרי שקיבל כדור על קו 16 המטרים ובעט לקורה ופנימה. 2:2. 

המשחק הפך לשקול כשמצד אחד הסרבים ניסו את כוחם בבעיטות ממרחק ומנגד מכבי ניסתה למצוא את השלישי בהתקפות מעבר מהירות מההגנה להתקפה. בדקה ה-63 רוסלן ברסקי החליך את אלירן עטר. בדקה ה-83 השלים איביץ' את שלושת החילופים שלו, כשצ'יקו אופאדו ערך את הבכורה כשנכנס במקומו של וידאר קיארטנסון.

בדקות האחרונות הקבוצות המשחק התנהל בעיקר במרכז המגרש ובסיום שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2 ומכבי העפילה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית בו תפגוש כבר בשבוע הבא את פיוניק הארמנית.