אחרי ההפסד 3:1 לסרפסבורג במשחק הראשון מבין שניים בקרב על הכרטיס לבתים בליגה האירופית, וידאר קיארטנסון לא הסתיר את אכזבתו אבל בוחר להסתכל על הצד החיובי במשחק ושומר על אופטימיות לקראת הגומלין.

עוד באתר:

"לא היינו מפוקסים וידענו שהם מסוכנים בחלקים מסויימים", סיכם קיארטנסון את פתיחת המשחק בסרפסבורג. "בגול הראשון הכדור פשוט עבר את כולם וזה היה כבר הפך להיות הרבה יותר קשה בגול השני אחרי 5 דקות. ההתחלה הייתה מאוד קשה". 

על כך שהחזיר את הקבוצה למשחק:

"חשבתי שאחרי השער שכבשתי שאנחנו נחזור לשחק. לחצנו יותר ושיחקנו יותר טוב. התוצאה מאכזבת במיוחד שיכולנו לכבוש לפחות עוד שלושה שערים. הצד החיובי הוא שיצרנו הרבה מצבים במשחק חוץ אבל מצד שני לא כבשנו וספגנו שלושה שערים ככה שזה מאוד מאכזב כי לדעתי הגיע לנו יותר מזה".

על הצדדים החיוביים מהמשחק אמר:

"מאז שהגעתי למכבי אני לא זוכר משחק חוץ באירופה שיצרנו כל כך הרבה מצבים. זה קורה שלא מצליחים להבקיע. אנחנו שלטנו במשחק אני חושב שאנחנו יכולים לנצח את הקבוצה הזו אם נעשה פחות טעויות". 

לקראת משחק הגומלין שיהיה בשבוע הבא:

"אנחנו צריכים אצטדיון מלא מאחורינו ולהשלים את המשימה ולעבור אותם. זה לא משהו שאינו אפשרי. אם ננצח אותם 0:2 אנחנו למעשה נעבור ככה שעם עזרה מהאוהדים שלנו אנחנו יכולים להעפיל".