מכבי ׳שחר׳ ת״א תחל מחר את דרכה במסגרת ליגת העל לנוער במשחק החוץ נגד בני סכנין (11:00). קבוצת נערים א׳ תארח למחזור הפתיחה את בני יהודה (9:00, קרית שלום). תמיר גלזר ויואב הופמייסטר, שהיו חלק משמעותי מעונת האליפות שנה שעברה וכיום משמשים כקפטנים של קבוצת הנוער שיתפו בתחושותיהם לקראת תחילתה של ליגת העל לנוער. גם איתי בן חמו, קפטן נערים א׳, דיבר על המעמד המיוחד.

איך ההרגשה לקראת פתיחת העונה?
תמיר גלזר שיתף: ״ההרגשה טובה מאוד, עבדנו במשך חודשיים בצורה טובה. אנחנו מקווים ליישם זאת כבר מהמחזור הראשון״. שותפו לסרט הקפטן, יואב הופמייסטר, הוסיף: ״יש התרגשות ושמחה לחזור לעונת המשחקים, יש לנו ציפיות גדולות במיוחד לאור ההישג בשנה שעברה״.

איתי בן חמו, קפטן קבוצת נערים א׳, גם שיתף על ההרגשה לקראת שריקת הפתיחה: ״ללא ספק ההרגשה לקראת ההתחלה החדשה היא מיוחדת, מהרגע שנגמרה העונה הקודמת אנחנו מחכים כבר לפתוח את העונה שוב״.

קבוצה חדשה השנה? איך התחושות?
גלזר דיבר על תהליך השדרוג של הקבוצה: ״התחושה היא טובה, שנתון 2001 שמצטרף אלינו הוא איכותי מאוד עם המון שחקני נבחרת, אין לי ספק שהם ישדרגו אותנו. גיא והצוות עבדו איתנו גם על הגיבוש בתקופת ההכנה, ועד עכשיו זה נראה טוב מאוד״. הופמייסטר הוסיף על התלכיד הקבוצתי המתגבש: ״עלו אלינו שחקנים מצויינים מנערים א׳. כבר מהשנייה הראשונה התחברנו איתם ועם הזמן אנחנו מתגבשים יותר ויותר. התחושות הן תחושות טובות, יש לנו באמת סגל שחקנים מצוין ומלוכד ואני בטוח שתהיה לנו עונה טובה״.

משחק ראשון לעונה, יש התרגשות?
בשנה שעברה פתיחת העונה של קבוצת הנוער הייתה מעט איטית, גלזר מאמין שהפעם זה יהיה שונה: ״ברור שיש התרגשות, כמו כל שנה תמיד ההתחלה היא מרגשת ומסקרנת. שנה שעברה לקח לנו קצת זמן להיכנס לעניינים, אני בטוח שהשנה נציג יכולת טובה ותוצאות טובות כבר מהפתיחה״. גם הופמייסטר מתרגש לקראת המשחק הראשון: ״כמו לפני כל פתיחת עונה יש התרגשות וציפייה לחזור למשחקים הרשמיים, לחזור להתחרות, לראות איך הקבוצה מתפקדת ולעשות את הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות. אני מאמין שנעשה את זה על הצד הטוב ביותר״.

בן חמו מדבר על הזווית שלו לקראת המשחק הראשון: ״יש התרגשות כמו לפני כל עונה, במיוחד שאנחנו כבר נערים א׳, זו עונה משמעותית עבור כל אחד מאיתנו״.

איך זה להיות קפטן הקבוצה?
גלזר משווה את מעמדו לאחיו הגדול שמשחק כיום בקבוצה הבוגרת: ״הרגשה מדהימה, אני שמח שגיא והצוות נתנו לי את המושכות ואני מקווה לעמוד בציפיות שיש מקפטן. אחי הגדול גם היה קפטן קבוצת הנוער בשנה שהם זכו באליפות ואני מקווה לשחזר את זה גם השנה״. הופמייסטר הוסיף על המעמד המיוחד: ״זה מרגש לענוד את סרט הקפטן בקבוצה כמו מכבי ת״א. זאת זכות גדולה, אני מקבל הזדמנות לייצג, לעזור ולדאוג לכל חברי לקבוצה״.

גם קפטן קבוצת נערים א׳ סיפר על המעמד המיוחד: ללא ספק זה כבוד וזכות להיות קפטן במכבי ת״א ואין יותר שמח ממני להיות במעמד הזה״.

מה הציפיות שלך מהעונה של הקבוצה ומעצמך אישית? בעיקר לאחר ההצלחה הגדולה של הקבוצה בעונה הקודמת.
גלזר מכוון גבוה: ״מבחינה אישית אני שואף להתקדם ולהיות שחקן יותר טוב משנה שעברה. העונה הקודמת ביגרה אותי מאוד, גיא עבד איתי בצורה אישית על הרבה דברים ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי. מבחינה קבוצתית המטרה היא כמובן לזכות באליפות ובגביע, אנחנו מכבי ת״א ואנחנו תמיד רוצים להיות ראשונים בהכל. יש לנו הרבה שחקנים עם נסיון בליגה, אני מקווה שנעמוד ביעדים שהצבנו״. כמו שותפו לסרט הקפטן גם הופמייסטר מאמין בקבוצה: ״מבחינה קבוצתית הציפיות הן לשמור על האליפות והשנה גם ולזכות בגביע המדינה. בנוסף לכך, הקבוצה תשתתף במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, אנחנו נשאף להתנסות ולהתקדם כמה שיותר שלבים, השמים הם הגבול. מבחינה אישית אני מצפה מעצמי להתפתח ולהשתפר במשחק שלי, להתבגר, להיות שחקן משמעותי בקבוצת הנוער ולקבל הזדמנויות להשתלב בקבוצה הבוגרת״.

הציפיות בקבוצת נערים א׳ גם הן גבוהות, כך בן חמו מספר: ״לאחר שבעונה שעברה כל קבצות הנוער והנערים זכו באליפות, גם השנה הציפיות מאיתנו ושלנו מעצמנו היא אליפות. בנוסף, אנחנו גם רוצים להצליח בגביע המדינה לאחר שבשנה שעברה לא הצלחנו במפעל. הציפיות שלי מעצמי לקראת העונה הקרובה היא כמובן בתור קפטן הקבוצה להנהיג ולהוביל כדי שנצליח להשיג את המטרות שלנו. בונוס נוסף יהיה להשתלב בקבוצת הנוער״.