מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע כי הקשר רוסלן ברסקי חתם על חוזה חדש ל-4 שנים, שיבטיח את עתידו במועדון עד 2022.

עוד באתר

צפו בברסקי מדבר:

רוסלן ברסקי לאחר החתימה על החוזה החדש

ברסקי, תוצר מחלקת המוער חזר למועדון הקיץ לאחר שב-6 השנים האחרונות שיחק כמושאל בבני יהודה, מכבי קביליו יפו, הפועל ירושלים, בית"ר תל אביב רמלה והפועל חיפה במדיה זכה בגביע המדינה בעונה שעברה.

ברסקי אמר לאתר הרשמי: "אני גאה ומאושר לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי והתחנכתי. עברתי דרך לא קצרה על מנת לחזור למכבי תל אביב מהדלת הקדמית ואני מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון שניתן בי ואעשה הכל בכדי להצדיק אמון זה".

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "למרות תחושת הסיפוק שיש עם ההחתמות החדשות, מה שגורם לי לא פחות סיפוק הוא עצם העובדה שבוגרי מחלקת הנוער חוזרים למועדון כשחקני ליגת העל ומפגינים נאמנות למועדון שלנו. רוסלן התגבר על פציעה רצינית בגיל מוקדם וחזר ממנה, באמצעות השאלות, מחושל וחזק יותר. לאחר שהיה לו חלק משמעותי בהצלחה של הפועל חיפה בעונה שעברה, רוסלן עשה קפיצת מדרגה במהלך אימוני טרום העונה. חוזה חדש וארוך טווח זה הוא לא רק הכרה ביכולת שלו, אלא גם תגמול עבור תשוקה ועבודה קשה".

ברסקי, שהיה קפטן קבוצת הנוער שזכתה בדאבל ב-2010/11 לצידו של דור מיכה, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ב-19 לאוגוסט 2012 בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה. ברסקי הצטרף בהשאלה לבני יהודה אבל לאחר 5 הופעות נפצע והחמיץ את שאר העונה. במטרה לשקם את הקריירה, הצטרף ב-2013/14 למכבי קביליו יפו ובמדיה ערך 30 הופעות בליגה השלישית כשהוא משתף פעולה עם מאור קנדיל.

עונה לאחר מכן, טיפס ברסקי ליגה וערך 38 הופעות במדי הפועל ירושלים בליגה הלאומית. בעונת 2015/16 הצטרף לבית"ר ת"א רמלה במדיה גם כבש את שער הבכורה שלו בבוגרים, בדרך לשבעה סה"כ ב-82 הופעות בכל המסגרות במהלך שנתיים של השאלה. הקשר המוכשר, חזר לליגת העל בעונת 2017/18, בה הושאל להפועל חיפה וסיכם עונה מוצלחת בה כבש צמד שערים ב-43 הופעות והיה שותף מלא לזכייה בגביע המדינה.