מכבי תל אביב תמשיך הערב (שבת, 20:30) את הופעותיה בליגת ג'פניקה ועל הדרך גם תפתח סדרת משחקים מסקרנת. הצהובים יתארחו אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-4 של ליגת העל, כאשר באופק מצפה להם גם גמר גביע הטוטו ביום רביעי והדרבי נגד הפועל ת"א במחזור הליגה הבא.

השחקנים של ולדימיר איביץ' מגיעים למשחק לאחר שסיימו את המחזור ה-3 במקום הראשון. הצהובים תפסו את הפסגה בזכות ניצחון 1:4 על הפועל רעננה, שהתווסף לניצחון במחזור הפתיחה על מכבי חיפה ולתיקו נגד הפועל ב"ש בטרנר.

מהעבר השני, נתניה צברה נקודה אחת ב-3 משחקיה עד כה וערב המחזור דורגה במקום האחרון. במחזור הראשון היא ספגה 5:0 בחוץ מהפועל חיפה, לאחר מכן סיימה ב-1:1 נגד בני סכנין ובשבוע שעברה נכנעה 1:0 בקרית שמונה. הקבוצה סלובן דראפיץ' נפרדה גם מדיא סבע, שעבר להפועל ב"ש לאחרונה, אך מנגד צירפה לשורותיה את גיא מלמד, מוטי ברשצקי וסתיו פיניש.

גם בעונה שעברה הצהובים פגשו את נתניה בדיוק במחזור ה-4 של הליגה ואז זה נגמר עם 2:3 הפכפך לטובת מכבי. בהמשך העונה נפגשו הקבוצה עוד 3 פעמים במסגרת הליגה, כאשר מכבי הצליחה לנצח עוד פעמיים ונתניה ניצחה פעם אחת.

לקראת המשחק התייחס המאמן איביץ' למצב הכשירות בסגל: "יש פציעות שרירים כמו במקרה של סבוריט, אבל זה משהו קטן שקורה באימון ואפשר להשתמש בו. הוא ינסה להתאמן וננסה לראות כיצד הוא מרגיש. הפציעה של ז'איר היא בכתף, הוא הרגיש קצת מוזר אז לא רצינו לקחת סיכון לפני המשחק הקודם אבל הוא עבד איתנו בימים האחרונים בצורה נורמלית ואנחנו יכולים להשתמש בו".

הקשר אייל גולסה הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה, זו קבוצה שתמיד מקשה עלינו, אנו יודעים מה מצה לנו ואנחנו מתכוננים בהתאם". הקשר התייחס גם לסגל האיכותי של מכבי: "אני חושב שטוב שיש תחרות, זה מוציא מאיתנו דברים טובים ואני חושב שכולם רואים את זה".