אחרי פגרת הנבחרת וחגיגות השנה הברית החדשה, ליגת ג'פניקה חוזרת ואיתה המחזור השלישי שזימן למכבי מפגש נגד הפועל רעננה. הקבוצה של ולדימיר איביץ' מגיעה למשחק אחרי שנפרדה במחזור האחרון בתיקו 1:1 עם הפועל ב"ש באצטדיון טרנר.

עוד באתר:

ההכנות למשחק בעיצומן כשלראשונה הערב הצטרפו לסגל גם שחקני הנבחרות השונות שנעדרו מהאימונים בעשרת הימים האחרונים. גם הבלם, ז'איר אמאדור שב לאימונים מלאים וצפוי לעמוד לרשותו של איביץ' במשחק בשבת. לעומתו בקבוצה ייבחנו את כשירותו של המגן השמאלי, אנריק סבוריט שסובל מרגישות ברגל.

אל תפספסו:

לפני אימון הערב (ה') קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בשיתוף המאמן ועומר אצילי, אשר הועברה בשידור חי וישיר גם באתר, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון. 

"היו לנו מספר שחקנים בנבחרת, זה דבר חיובי למועדון", פתח איביץ' את דבריו. "אני מאחל שלמכבי יהיו כמה שיותר נציגים בנבחרת הלאומית, זה אומר שאנחנו עושים משהו טוב. המשחק האחרון של הנבחרת היה משחק ידידות, היו 5 שחקנים שפתחו בהרכב ו-3 שיחקו את כל המשחק. אני שמח כי היו לנו מספר הנציגים הגבוה ביותר של קבוצה ישראלית. שאר השחקנים שנשארו בארץ המשיכו לעבוד קשה.

על החיפוש אחר רכש:
אנחנו עובדים כדי להביא חלוץ. נכון לעכשיו אנחנו מנהלים משא ומתן עם מספר גורמים אבל עדיין לא החתמנו שום שחקן. אני מקווה שזה יקרה בקרוב.

לקראת המשחק בשבת:
אחד המשחקים החשובים שלנו, משחקים מסוג זה עלולים להיות מסוכנים מאוד. כדי לקחת את תואר האליפות עלינו לעבוד קשה ולהיות מוכנים לכל משחק, גם משחקים מסוג זה. נותרו לנו יומיים להתכונן כולם יחד למשחק, אנחנו רוצים לנצח את המשחק, בשבילנו יש תוצאה אחת והיא ניצחון.

על כשירותם של  ז׳איר אמאדור ואנריק סבוריט:
ז׳איר ככל הנראה יחזור לשחק, הפציעה שלו עברה והוא נראה בכושר. לגבי סבוריט הייתה לו רגישות קלה בשרירים, אנחנו נבחן את המצב ביומיים הקרובים ונבדוק אם הוא יהיה כשיר למשחק הקרוב.

על הצטרפותו של אופיר דוידזאדה:
אנחנו שמחים שהוא חזר אלינו, הוא בכושר משחק והוא יילקח בחשבון לקראת המשחק.