אחרי שהניף את גביע הטוטו בעונה שעברה, שרן ייני מקווה לעשות זאת גם מחר (רביעי ב-20:45). מכבי תל אביב תפגוש את מכבי חיפה בגמר המפעל שיתקיים באיצטדיון המושבה והיום דיבר הקפטן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

"אלה שני מועדונים חזקים עם היסטוריה ויריבות וזה הולך להיות משחק טוב", אמר הקפטן בפתיחת דבריו.

על מכבי חיפה:
"מכבי חיפה זה מועדון גדול ותמיד קשה לשחק נגדם. אני בטוח שעם הזמן הם יהיו טובים יותר ויותר. אולי כרגע יש איזה פן של מזל או משהו בחיבור אבל אנחנו מאוד מכבדים את המועדון והשחקנים, אני שבטוח שהשקט שם יעשה להם טוב, אולי יותר מהר ממה שחושבים". 

זה הקלאסיקו הישראלי?
"אני בא לכל משחק ונהנה לשחק נגד כל קבוצה, רוצה לשחק כמה שיותר כדי שיהיו כמה שיותר זכרונות. אני לא חושב על הגדרות. יש מועדונים גדולים בישראל, יש מועדונים שהיו בהיסטוריה ואולי יחזרו. כדורגל זה דבר מאוד נזיל".

וביום שני יש גם דרבי:
"אנחנו לא חשובים על הדרבי. שחקנים מקצוענים חושבים על המשחק הקרוב וזו לא קלישאה. אני חושב שההכנה שלנו זהה לכל המשחקים. אני באופן אישי גם מתרגש מכל משחק, בין אם נגד זה קבוצה קטנה או גדולה".

על מעמדו בסגל:
"לא יצאתי למחנה בגגל סיבות אישיות ואני מודה לצוות. לגטימי שמי שיצא והוכיח את עצמו שיחק וקיבל קרדיט. אני חיכיתי להזדמנות ועכשיו כשקיבלתי אותה אני צריך להמשיך כך. בכדורגל זוכרים לך רק את המשחק האחרון וזה מה שמניע אותי".