2.9: הפועל ב"ש – מכבי ת"א, 21:00 באיצטדיון טוטו-טרנר
שתי הקבוצות המובילות בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות ייפגשו הערב כבר במסגרת המחזור השני של ליגת העל. מכבי תגיע לאחר ניצחון על מכבי חיפה במחזור הפתיחה, ב"ש לאחר תיקו נגד קרית שמונה. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק ממתין לכם כאן. 

3-14.9: פגרה של שבועיים
לאחר שני מחזורים, ליגת ג'פניקה תצא לפגרה קצרה בת כשבועיים בעקבות משחקי הנבחרות במסגרת ליגת האומות ובהם גם משחקה של נבחרת ישראל נגד אלבניה. למכבי יש 5 נציגים בסגל הלאומי: איתן טיבי, אלי דסה, דור מיכה, דן גלזר ודור פרץ. פרדראג ראיקוביץ' זומן לסגל סרביה למשחקים נגד ליטא ורומניה.

15.9 (מועד לא סופי): מכבי ת"א – הפועל רעננה, איצטדיון נתניה
המשימה הראשונה של ולדימיר איביץ' ושחקניו לאחר החזרה מהפגרה תהיה משחק ביתי נגד היריבה מהשרון. תאריך ושעה סופיים יפורסמו בהמשך. 

17.9: סגירת חלון ההעברות
בניגוד למרבית מדינות אירופה, לקבוצות ליגת העל יהיו עוד כשבועיים נוספים לערוך שינויים בסגל. אם אתם רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון כדאי לכם מאוד להיות מחוברים לאפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן 

22.9 (מועד לא סופי): מכבי נתניה – מכבי ת"א, איצטדיון נתניה
למכבי מצפים בתחילת העונה הנוכחית כמה משחקים נגד קבוצות שדורגו בצמרת ליגת העל בעונה שעברה ואחד כזה יגיע גם במחזור ה-4. בעונה שעברה מכבי ניצחה את נתניה 3 פעמים במסגרת הליגה בעוד היריבה השיגה ניצחון אחד.

25/26/27.9 (מועד לא סופי): גמר גביע הטוטו
בניגוד לשנים קודמות, המאבק על התואר השלישי בחשיבותו יתקיים כבר לקראת סוף חודש ספטמבר, כאשר מכבי תפגוש את מכבי חיפה במעמד הגמר. הצהובים ינסו לשמור על התואר בו זכו בעונה שעברה. 

29.9 (מועד לא סופי): מכבי ת"א – הפועל ת"א, איצטדיון נתניה
החודש המעניין של מכבי יסתיים על הדשא עם עוד משחק מעניין במיוחד – הדרבי, שיהיה כבר השני העונה. שתי הקבוצות נפגשו לאחרונה גם בחצי גמר גביע הטוטו ואז זה הסתיים עם 1:4 גדול לטובת הצהובים.