הפועל קרית שמונהמכבי תל אביב ׳שחר׳ 0:0 (נוער)
לאחר צמד הניצחונות מפתיחת העונה, קבוצת הנוער נעצרה במשחק החוץ נגד הקבוצה מקרית שמונה במסגרת המחזור ה-3 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למספר מצבים מסוכנים שלא הספיקו לחזור עם 3 הנקודות. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳הפועל קרית שמונה 0:6 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ של המעדון גברה על הקבוצה מהקריה במסגרת המחזור ה-3 של הליגה. מאזן הצהובים עלה ל-7 נקודות מה שהקנה לקבוצה את המקום ה-1 בטבלה בסיום המחזור. כבשו לזכות מכבי: שקד נבון (צמד), יונתן אימברג, נהוראי ביטון, שחר רוזן וטל תורג׳מן. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון סיכם את הניצחון: ״היה מדובר במשחק של ניצול נקודות התרופה של היריבה בצורה נכונה. מיד עם תחילת המשחק הצוות והשחקנים זיהו את הנקודות החלשות בשיטת שלושת בבלמים של קרית שמונה, בחצי הראשון התוצאה יכלה להיות גבוה יותר. השערים שהבקענו היו מתוכננים יפים וקבוצתיים. הקבוצה מתפתחת ממשחק למשחק, הדגש במשחק היה לא לספוג שערים לאחר שספגנו שישה שערים בשני המשחקים הקודמים. המטרה הושגה וזה מראה לשחקנים שאפשר להשיג מטרות עם דבקים בהם ומיישמים את הדגשים הכלליים שנלמדים. בשבוע הבא משחק באשדוד שהמטרה לשמור על רשת נקיה משחק שני ברצף. אני מאמין שאם לא נספוג ננצח. כל הכבוד לכולם כולל השחקנים שלא התלבשו ושיחקו, הם התנהגו כמו מקצוענים״.

מכבי הרצליהמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 3:0 (נערים ב׳)
לאחר הניצחון המשכנע בשבוע שעבר על הפועל ב״ש, קבוצת נערים ב׳ המשיכה במומנטום החיובי נגד הקבוצה מהרצליה במסגרת המחזור ה-3 של הליגה. הצהובים רושמים ניצחון שני ברציפות מה שמקנה לקבוצה את המקום ה-3 בטבלה מרחק נקודה מהפסגה. הכובשים בצהוב: אנר אושמנדי, רותם גרמה וז׳ן שלאעטה. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את המשחק: ״משחק חד צדדי שלנו. היריב לא ניסה אפילו להבקיע אלא רק להגן על שערו. היה קשה לפרוץ את ההגנה שלהם אבל למרות זאת יצרנו מספר מצבי הבקעה טובים במחצית הראשונה שלא הניבו פרי. במחצית השניה העלנו קצב ומספר חילופים התקפיים שעשינו הוסיפו מחץ וגם השערים הגיעו״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳בית"ר תל אביב רמלה 0:13 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ החלה את דרכה במסגרת רשמית ברגל ימין. החניכים של אורי דוד גברו על הקבוצה מרמלה במסגרת גביע המדינה. הצהובים הציגו משחק התקפי משובח שהניב כיבוש של 13 שערים ובנוסף שמרו על שער נקי. כובשי השערים: אוסקר גלוך (חמישייה), אדיר קורדובה (צמד), ארי מרנשטיין (צמד), רוי נאווי (צמד), בן גולד ואוראל באייה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, תיאר את המשחק: ״משחק טיפוסי לשלבים הראשונים של הגביע, אחרי הגול הראשון המשחק נפתח ונהפך לקל יותר כשהשחקנים עשו את העבודה כמו שצריך ובהתאם לדרישות, על כך אני מאושר״.