מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל תל אביב ׳ניסנוב׳, 12:40 ברמלה (נוער)
הדרבי התל אביבי חוזר ובגדול, קבוצת הנוער תארח את אדומים מתל אביב למחזור ה-4 בליגת העל לנוער. מכבי מגיעים למפגש עם שני ניצחונות ותיקו (מקום 2) כשמנגד הפועל מגיעים למפגש עם ניצחון ושני הפסדים (מקום 11). הצהובים יקוו להמשיך במומנטום החיובי ולשמור על המגרש הביתי ברמלה.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.

* כמות הכרטיסים למשחק דרבי הנוער ביום שבת (22.9) שיערך באצטדיון ברמלההוגבלה. לא תהיה חלוקת כרטיסים לקהל ביום המשחק. אוהד אשר לא יהיה ברשותו כרטיס כניסה לא יורשה להיכנס לתחומי המגרש.

מועדון ספורט עירוני אשדוד ׳זילבר׳מכבי תל אביב ׳עודד׳, 9:00 באשדוד מכללה 1 (נערים א׳)
כשהיא ממוקמת במקום ה-1 בטבלה, קבוצת נערים א׳ של המועדון תצא למשחק למשחק צמרת באשדוד במסגרת המחזור ה-4 בליגה. הצהובים מגיעים למפגש לאחר שני ניצחונות ותיקו, בדיוק כמו המאזן של אשדוד הממקומים במקום ה-3.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל רעננה, 10:00 בקרית שלום 1 (נערים ב׳)
לאחר הניצחון המשכנע בשבוע שעבר על מכבי הרצליה בחוץ, קבוצת נערים ב׳ תארח את הקבוצה מרעננה במסגרת המחזור ה-4 בליגה. הצהובים מגיעים למפגש לאחר שני ניצחונות רצופים (מקום 3), מנגד רעננה מגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה עם מאזן של שני ניצחונות ותיקו.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳בני יהודה תל אביב ׳גרונדמן׳, 8:30 בקרית שלום סינטטי (נערים ג׳)
לאחר הניצחון המרשים במסגרת הגביע בשבוע שעבר, 0:13 על בית״ר ת״א רמלה, קבוצת נערים ג׳ תארח את הכתומים למחזור הפתיחה של הליגה. מאמן הצהובים, אורי דוד, ינסה להצעיד את הקבוצה לתואר האליפות כמו בשנה שעברה.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.