מכבי תל אביב תנסה לשמור במוצאי שבת הקרובה (20:30) על המקום הראשון בליגת ג'פניקה כשתתארח אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-4. הערב (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'.

עוד באתר: 

על הלו"ז הצפוי בשבוע הקרוב:
"הקצב קשוח אבל כבר עשינו את זה בעבר. יש לנו 22 שחקנים שמוכנים ואני לא חושש, אני שמח שיש הרבה משחקים לפנינו".

על מצב הפצועים:
יש פציעות שרירים כמו במקרה של סבוריט, אבל זה משהו קטן שקורה באימון ואפשר להשתמש בו. הוא ינסה להתאמן וננסה לראות כיצד הוא מרגיש. הפציעה של ז'איר היא בכתף, הוא הרגיש קצת מוזר אז לא רצינו לקחת סיכון לפני המשחק הקודם אבל הוא עבד איתנו בימים האחרונים בצורה נורמלית ואנחנו יכולים להשתמש בו".

על מכבי נתניה:
"אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. המטרה שלנו היא לקחת 3 נקודות וצריך לעבוד קשה כדי להשיג את זה. אנחנו צריכים להילחם ולהיות מרוכזים. להיות מוכנים ולעשות מה שצריך כדי לנצח. זו יריבה שהצליחה בשנים האחרונות, אולי פתיחת העונה שלהם לא טובה העונה אבל אני בטוח שזה במקרה אולי גם בגלל השינויים הרבים. יש להם שחקנים טובים ואנחנו חייבים להיות מרוכזים במאה אחוז מהשניה הראשונה ועד האחרונה".

למה לא הגיע חלוץ בסיום מועד ההעברות?
"אני אוהב ללכת על מישהו שיעזור לנו, אם אנחנו לא בטוחים שיש מישהו שיכול לעזור לנו עדיף להישאר עם מה שיש ושאנחנו מרוצים ממנו".

זו בעיה שיש פחות משחקים כעת וסגל גדול?
"טוב שיש תחרות על כל עמדה כי זה משהו שיכול לשפר אותנו. כולם יודעים שאף אחד לא בטוח, אם אתה עובד קשה, נלחם ומרוכז אתה תשחק. זה מה שביקשתי בתחילת העונה ועד כה אנחנו במסלול טוב. מנסים לתת את הטוב ביותר שלנו בכל יום וזו הדרך".

על החגים בישראל:
"זה מעניין, עבורי זה היה נחמד. יש הרבה דברים מעניינים בדתות אחרות ואני מנסה להבין את זה".