שבוע עמוס עבר על קבוצת הנוער של המועדון. לאחר הניצחון בשבת האחרונה בדקה ה-90 על הפועל רעננה וההישג הנהדר במפעל האירופי ביום רביעי, הצהובים התארחו בוסרמיל למשחק צמרת (מחזור 9). מכבי הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהמרחק מהפסגה עומד על נקודה בלבד. מנגד האדומים הגיעו למפגש מהמקום ה-3 בטבלה לאחר שאיבדו את הפסגה בשבוע שעבר. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי ביצע חמישה שינויים בהרכב הקבוצה מהמשחק ביום רביעי, טל יגודייב ועמרי רם יתפקדו בכנפיים ועומר ברמי חזר מפציעה להרכב הקבוצה.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ'ילאקה, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר (עידו שחר, 66׳), עמרי רם (מופלח שלאעטה, 54׳), נדב נידם, אדוארדו גררו, עומר ברמי (בר כהן, 61׳) וטל יגודייב (רווה אסייג, 54׳).

מחצית ראשונה
כבר לאחר 2 דקות של כדורגל המאחרים מבאר שבע איימו על השער, רועי אביטן קיבל את הכדור במרכז ובעט מרחוק כדור חלש שהתגלגל החוצה. בדקה ה-4 הגבהה מהאגף הימני של ב״ש מצאה בצד השני את נועם דיעי שבעט החוצה. בדקה ה-7 כדור קרן שטוח של ב״ש מצא את עילי טרוסט מסף הרחבה, הבעיטה שלו נקלטה על ידי אורי יצחק.

בדקה ה-14 הגיעה הזדמנות מצויינת לצהובים, עמית גלזר שלח כדור עומק מעל ההגנה האדומה, אדוארדו גררו השתלט נהדר ונשאר מול שוער היריבה, אך הבעיטה שלו לא התלבשה על כף הרגל ורון ויצמן קלט את הכדור. דקה חלפה ושוב מצב נהדר למכבי, גררו הכניס את עמרי רם ברחבה, הבעיטה של הקיצוני הלכה החוצה. בדקה ה-16 המארחים עלו ליתרון, ברונו פרץ באגף ומסר למרכז הרחבה, רועי אביטן גלגל מקרוב פנימה. 0:1 להפועל ב״שׁ. בדקה ה-25, מתפרצת נוספת של האדומים, דיעי שלח כדור רוחב לרחבה וברונו בעט החוצה. דקה חלפה והפעם הצהובים עם ההזדמנות, עמרי רם הרים את הכדור לרחבה מהאגף הימני, גררו השתלט ובעט מהאוויר אך הכדור נבלם על ידי הגנת באר שבע.

בדקה ה-33 כמעט והגיע השיוויון, כדור קרן ננגח ברחבה והגיע אל הופמייסטר שבעט לרוחב השער, הכדור הגיע במהירות אל גלזר שמקרוב לא הצליח להכניס את הכדור. בדקה ה-37 קשר האדומים, אילאי טרוסט בעט מרחוק ואור יצחק קלט את הכדור. בסיום המחצית 0:1 להפועל ב״ש.

 מחצית שנייה
חמש הדקות הראשונות במחצית השנייה נפתחו כהצהובים הם אלה ששולטים במרכז המגרש. בדקה ה-55 חלוץ האדומים ברונו מוברק פרץ באגף השמאלי לתוך הרחבה ובעט לרשת החיצונית. בדקה ה-57 כדור חופשי של הצהובים לתוך הרחבה הגיע אל מופלח שלאעטה, שנכנס כמחליף, הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

בדקה ה-69 כמעט והגיע השיוויון, בר כהן שנכנס כמחליף, הכניס כדור נהדר אל גררו שהרים לרחבה, הכדור הוסט על ידי ההגנה לקרן. שתי דקות חלפו והפעם המחליף, עידו שחר, קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם לכיוון הרחבה ובעט מ-20 מטרים מעל השער. הצהובים שולטים בכדור, באר שבע בעיקר מתגוננים. בדקה ה-77 השיוויון הגיע, כדור חופשי של בר כהן מצא את ראשו של גררו שמקרוב נגח פנימה. החלוץ משווה את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-81 ההזדמנות הייתה של באר שבע, מוברק קיבל כדור ארוך חלף על פני אור יצחק ומזווית קשה בעט לשער, עמית גלזר היה במקום לעצור את הכדור.

בדקה ה-86 גררו הרים כדור גאוני לרחבה שהשאיר את רווה אסייג לבד מול השער, אך הוא לא השתלט טוב על הכדור שיצא החוצה. דקה חלפה והפעם כהן איים על השער, הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה. בדקה ה-88 הגיע כמעט השני, בר כהן קיבל את הכדור במרכז הרחבה, הוא בעט טוב לשער אך ויצמן הציל שער בטוח. בתוספת הזמן כהן שוב בעט, הפעם מחות לרחבה, הכדור הלך מעל המשקוף. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:1.