כשהיא בראש טבלת ליגת ג'פניקה, מכבי תל אביב תנסה להמשיך גם הערב (א', 20:30) את התקופה הטובה שלה. הקבוצה של ולדימיר איביץ' תתארח אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-8, שייערך באיצטדיון סמי עופר בחיפה.

הצהובים מגיעים להתמודדות לאחר שהרשימו עם 0:4 על הפועל חדרה בקרב המוליכות במחזור הקודם. ערב המשחק, מכבי מדורגת ראשונה עם 17 נקודות, ביתרון של נקודה על פני חדרה שתארח הערב (19:00) את מ.ס אשדוד.

מהעבר השני, הפועל חיפה חוותה שבוע סוער בו התפטר מתפקידו המאמן ניר קלינגר. מי שצפוי להדריך את החיפאים במשחק הערב הוא מאיר בן מרגי. עד כה צברו האדומים 6 נקודות והם מדורגים במקום ה-12 עם מספר נקודות זהה לשל מכבי חיפה, שמדורגת מתחת לקו האדום. הקשר הזר רסמוס סיוסטדט צפוי להיעדר בשל פציעה. 

המאמן ולדימיר איביץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו חושבים על עצמנו, התפקיד שלנו הוא לנסות לשפר ולייעל את המשחק שלנו. מדובר ביריבה לא פשוטה, בשנים האחרונות לא היו לנו נגדם תוצאות טובות בסמי עופר. לרוב כשמאמן מתחלף בקבוצה, השחקנים רוצים להוכיח שמקומם בהרכב. זה לא טוב לנו אבל זה נורמלי בכדורגל. אנחנו נמשיך בדרך שלנו, ניתן את הכל כדי להשיג את הנקודות״.

גם אבי ריקן דיבר לפני המפגש עם החיפאים: ״בלי קשר למצב של היריבה, אנחנו תלויים בעצמנו בכל משחק, אם ניראה כמו שאנחנו רוצים, אנחנו ניקח נקודות בכל מקום. זה משחק מאוד קשה, אנחנו מגיעים עם ביטחון כדי לקח את הנקודות״.,

מה אומרים המספרים?

מכבי נהנית מרצף של 9 משחקים רצופים ללא הפסד.

בליגה, הרצף הצהוב נמשך אל העונה שעברה ועומד על 13 משחקים רצופים בלי הפסד.

פרדראג ראיקוביץ' והגנת מכבי שמרו על שער נקי ב-3 המשחקים האחרונים. 

מהעבר השני, הניצחון האחרון של חיפה הושג במחזור הראשון בליגה (0:5 על מכבי נתניה בסמי עופר). מאז החיפאים עומדים על מאזן של 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

בשנים האחרונות חיפה מקשה על מכבי וב-4 המשחקים האחרונים המאזן עומד על ניצחון אחד לצהובים, 2 תוצאות תיקו והפסד.

שני משחקי החוץ האחרונים נגד חיפה הסתיימו ב-2:2. ניצחון החוץ האחרון מולה היה ה-2:4 בדצמבר 2016.