הישג נהדר לקבוצת הנוער של המועדון: מכבי ת"א 'שחר' עלתה הערב (רביעי) לסיבוב השני של ליגת האלופות לנוער. הקבוצה של המאמן גיא צרפתי גברה באיצטדיון ברמלה 0:3 על אנז'י מחצ'קאלה הרוסית, חוללה מהפך בסיכום שני המשחקים (3:2 במשחק הראשון) והשיגה את הכרטיס לשלב הבא של המפעל בזכות ניצחון שלושער אדיר של החלוץ אדוארדו גררו. בשלב הבא הצהובים יפגשו את סיגמה אולמוץ הצ׳כית (סיבוב שני) שגברה על מאריבור הסלובנית 3:7 בסיכום שני המשחקים. הצהובים ייצאו לצ׳כיה למפגש הראשון ב-7.11 כשאת מפגש הגומלין הצהובים יארחו ב-28.11.

הרכבים:
מכבי ת״א: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, דן לוגסי, עידו שחר, אדוארדו גררו, יואב הופמייסטר, רווה אסייג (טל יגודייב 65), בר כהן (עומר ברמי 54) ואייל חן (מופלח שלאעטה 65).

אנז׳י מחצ׳קאלה: טימור מגמאדוב, גאמיד אגלארוב, דאניל גלבוב, מוחטאר חנמורזאייב, רז'אב מגמאדוב, סולטן איסאלוב, מוטאלים מגמאדוב, סרגיי מיכאלוב, אלקדי סאידוב, מגמודנאבי יאגייב, ולנטין אנדיאמוב.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה ה-4 הגיעה להזדמנות טובה אחרי שגררו ייצר רוחב להופמייסטר שבעט ממצב קורץ אבל הכדור נבלם בשחקן הגנה רוסי. בדקה ה-7 מכבי כבר הצליחה לעלות ליתרון. הצהובים קיבלו פנדל לאחר שאייל חן חדר לרחבה ושחקן הגנה רוסי נגע בידו. אדוארדו גררו לקח את הבעיטה ובקור רוח קבע 0:1 למכבי. 

בדקה ה-15 שחקני אנז'י ייצרו איום ראשון על השער, אבל השוער אור יצחק הגיב טוב וקלט. 9 דקות לאחר מכן גררו כמעט כבש את השני שלו אחרי פריצה יפה לרחבה ובעיטה שטוחה שחלפה סמוך לעמוד. בדקה ה-27 הצהובים הגיעו לעוד מצב טוב אחרי חטיפת כדור, אסייג השאיר לאייל חן, שניסה להקפיץ מעל השוער אבל נבלם. 7 דקות להפסקה אסייג שוב מסר כדור טוב למרכז, אבל זה היה מעט עמוק מדי עבור חן. בדקה ה-40 גם בר כהן איים על השער עם בעיטה חזקה שפיספסה את המסגרת בסנטימטרים. 2 דקות להפסקה כהן הוציא רוחב טוב לעידו שחר שהגיע מאחור ובעט חזק, אך ראש של שחקן הגנה רוסי מנע שער.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה, כשבדקה ה-53 אנז'י הגיעה למצב בתוך הרחבה, אבל אגלארוב בעט בסיבוב מעל המשקוף. 3 דקות לאחר מכן אסייג שוב השאיר לחן, שניסה לסובב לפינה הרחוקה והחמיץ את המסגרת במעט. אנז'י המשיכה לחפש שיוויון ובדקה ה-61 הצלה אדירה של אור יצחק מנעה ממגמאדוב את השיוויון לאחר מבצע אישי יפה.

המשחק המשיך להיות מתוח גם בדקות הבאות כששתי הקבוצות מחפשות שער. 20 דקות לסיום גררו השאיר לברמי שבעט מ-18 מטרים, אבל זה הלך לידיים של השוער. בדקה ה-76 פריצה אדירה של מופלח שלאעטה על פני 50 מטרים הסתיימה עם הגבהה משמאל, ברמי נגח ממצב מעט קשה ולא הצליח למצוא את המסגרת. 4 דקות לסיום הרוסים כמעט כבשו שער שיוויון לאחר שאגלארוב בעט מ-6 מטרים אבל פגע בקורה. בדקה ה-90 התקפה מתפרצת של מכבי הסתיימה עם שער שני אחרי שגררו קיבל את הכדור מטל יגודייב ומ-17 מטרים ירה לפינה. 0:2 למכבי. החלוץ מפנמה לא הסתפק בכך ובתוך תוספת הזמן ניצל את העורף הדליל של היריבה כדי להשלים שלושער אחרי מסירה יפה של שלאעטה. 0:3 גדול למכבי בסיום.