קבוצת הנוער קיימה את ההכנות האחרונות לקראת מפגש הגומלין נגד אנז׳י מחצ׳קאלה (רביעי, 17:00) במסגרת הסיבוב הראשון בליגת האלופות לנוער. המשחק יתקיים באיצטדיון העירוני ברמלה והכניסה אליו תהיה ללא עלות, כל אוהד מחוייב בכרטיס כדי להיכנס למשחק, איסוף הכרטיסים יתקיים מהקופה הצפונית.

לאחר שנכנעו במשחק הראשון 3:2 לקבוצה הרוסית, שחקני מכבי 'שחר' יקוו להמשיך ביכולת הטובה מהתקופה האחרונה במטרה להעפיל לשלב הבא. במידה ותעפיל, הקבוצה תפגוש את המנצחת במפגש בין מאריבור הסלובנית לסיגמה אולמוץ הצ׳כית.

החניכים של גיא צרפתי מגיעים למפגש במומנטום חיובי מהליגה, במאזנם 5 ניצחונות ליגה ו-3 תוצאות תיקו, ללא הפסדי ליגה (מקום 2 בטבלה). בעצם ההפסד היחיד העונה של מכבי ׳שחר׳ בכל המסגרות היה נגד הקבוצה הרוסית במפגש הראשון ברוסיה. הצהובים יקוו לסיים את צמד המפגשים כשידם על העליונה ולהעפיל לסיבוב השני.

גיא צרפתי: "מאמינים שזה אפשר". צפו

על ליגת האלופות לנוער:
במפעל משתתפות 64 קבוצות נוער מהליגות השונות באירופה. המשתתפות בטורניר הן קבוצות הנוער שקבוצותיהן הבוגרות משתתפות בליגת האלופות וקבוצות הנוער שזכו באליפות המקומית של מדינתם ומדורגים ב-32 הליגות הבכירות של אירופה לפי שיטת הדירוג של אופו״א.

הטורניר עצמו מתקיים במתכונת נוקאאוט, כאשר הצהובים נמצאים במסלול האלופות המקומיות. אם יעברו את 2 הסיבובים הראשונים יעלו לשלב הפלייאוף – שם יתאחד מסלול האלופות המקומיות עם מסלול הבתים של ליגת האלופות, במה שיתן אפשרות למפגשים נגד כמה מקבוצות הפאר של היבשת.