מכבי תל אביב  ׳שחר׳הפועל רעננה ׳רועי׳ 1:2 (נוער)
רגע לפני מפגש הגומלין נגד אנז׳י מחצ׳קאלה בליגת האלופות (רביעי), קבוצת הנוער גברה על הקבוצה מרעננה במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל לנוער. צמד מאוחר של אדואדרו גררו (82 ו-90) מצמד בישולים של עמרי רם העניקו לצהובים את המקום ה-2 בטבלה מרחק נקודה בלבד מהמוליכה (מכבי פ״ת). לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳מועדון ספורט עירוני אשדוד ׳מוריס׳ 1:2 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ המשיכה ביכולת הטובה, הפעם הצהובים גברו על מוליכת הטבלה מאשדוד והנחילו לה את הפסד הבכורה בליגה (מחזור 8). שער של אורי הלוי ושער נוסף עצמי הספיקו לחניכים של ערן ססי לניצחון ביתי חשוב. לאחר הניצחון ססי סיכם את המשחק: ״משחק קבוצתי טוב שלנו עם המון משמעת והקרבה לצד שיתוף פעולה טוב בחלק הקידמי שאיפשר לנו ליצור הרבה מצבים וגם להוביל 0:2. ספגנו שער לא מחייב ולאחר השער היו 10 דקות שנעלמנו מהמשחק, ביצענו מספר חילופים שהחזירו לנו את השקט והשליטה. דווקא בדקות האלה שהיריב ניסה לצאת עם כל הכלים שלו קדימה עמדנו נכון בהגנה ולא אפשרנו להם להגיע לשער שלנו למעט מצב, מנגד יצרנו הרבה מצבי הבקעה שלצערי לא פגשו את הרשת״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳מכבי חיפה ׳גולדשנפלד׳ 1:2 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ גברו על הקבוצה במסגרת המחזור ה-6 בליגה. החניכים של אורי דוד ממשיכים ביכולת הטובה ובצבירת נקודות מרשימה. כבשו לזכות מכבי: אוראל בהייה ואוסקר גלוך. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״לא המשחק הכי טוב שלנו ועדיין שלטנו בקצב המשחק והיינו מסוכנים מאוד, למרות שלא ניצלנו עד הסוף את היתרונות שלנו במשחק כבשנו 2 שערים יפים מאוד. תמיד טוב לעשות את התיקונים הנדרשים אחרי ניצחונות, מאוד גאה בילדים״.

מכבי נתניהמכבי תל אביב ׳שלמה׳ 6:1 (ילדים א׳ צפון)
סגל הקבוצה: רפאל אדרי ליאן, עילאי אוחיון, דור בנימיני, ניב גבאי, יואב גילקופף, עומר דינר, עידו דלאל, רוי ז׳רז׳בסקי, אגם חנון,  ליאור יוסף, יהונתן כהן, ירדן לוי, מיכאל מרנשטין, יהלי מרציאנו, יונתן צדקוני, ניר קרב, רון רבינוביץ, נעם רוטלוי, נדב שוראקי, עמית שורץ וטל שרפמן.

מכבי תל אביב ׳לייבו׳הפועל ניר רמת השרון 1:23 (ילדים ג׳ צפון)
סגל מכבי ת״א ׳לייבו׳: ריף דן אורי, אריאל אמר, עידו באן, מקאיי בנבניסטי, רוי גרש, גיא דביר, ניק דובין, איתי דנור, יהלי דנור, עידן וינברג, רועי מגור, אריאל מיכאלי, יואב מירום, אפק, מלמד, עמית נמני, תומר פארן, יהלי פולק, אילאי פישר, תום פרידמן, עומר קופרמן ורן ריבל.