אחרי שפגרת הנבחרות הסתיימה, מכבי תל אביב תחזור בשבת לליגה (17:00) למשחק מסקרן במיוחד. הצהובים, שמדורגים במקום השני, יארחו את המוליכה המפתיעה הפועל חדרה למפגש במסגרת המחזור ה-7 של ליגת ג'פניקה. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת קרב הצמרת, בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'.

על חדרה:
"כרגע זו הקבוצה הכי טובה בליגה. הם במקום הראשון וודאי שהם ראויים לזה. עם חמישה ניצחונות ותיקו ובטוח שזה לא במקרה. אולי הם הגיעו מהלאומית, אבל זו קבוצה חזקה מאוד שמחכה לנו. פייבוריטים? אני מאמין שאנחנו פייבוריטים בכל משחק בבית אבל כולנו חייבים לתת קצת יותר כדי לנצח במשחק הזה. המטרה שלנו היא לעלות למקום הראשון אחרי המשחק בשבת. אנחנו מכבדים מאוד את מה שהם עשו עד עכשיו, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו ובמצב הנוכחי מבחינתנו זו סוג של דרבי".

"כמו שאמרתי המיקום שלהם הוא לא מקרי", הוסיף איביץ', "הם ראויים להיות במצב הזה. הדרך בה הם השיגו את התוצאות, עם שערי ניצחון בדקות האחרונות זה אומר שהם יודעים מה הם רוצים מעצמם ונלחמים עד הסוף".

גם הפעם יהיו שינויים בהרכב?
"אין תוכנית לשנות משהו כל משחק. בתחילת הדרך היו לנו הרבה משחקים וזו היתה אחת מהבעיות. השחקנים הגיעו אחרי טרום עונה ורצינו להגן עליהם מפציעות ולתת הזדמנויות לכולם. עכשיו זה לא רגיל להשתמש ב-22-23 שחקנים ולשנות כל כך הרבה את ההרכב. לפעמים זה קורה, מה יקרה בשבת? אנחנו מכינים את הקבוצה ואם יהיו שינויים או לא כבר תראו בשבת. עבורי כל השחקנים מוכנים מלבד טיבי, ואנחנו לא בטוחים אם אופיר דוידזאדה יהיה מוכן כי היתה לו בעיה לאחרונה. אנחנו מקווים שהוא יהיה בסדר". 

מתכוננים להתגוננות של היריבה?
"הם יודעים לשחק ויש להם שחקנים איכותיים שיודעים להחזיק בכדור ולמסור אותו. זה נתן להם את התוצאות שהשיגו עד כה. זו קבוצה שעובדת 90 דקות, הם ניצחו בדקות האחרונות וזה אומר שיש להם רוח לחימה, ברור שיש להם מאמן טוב וזו התוצאה של העבודה שלהם".

על ההופעה של שחקני הנבחרות השבוע:
"יש לנו הרבה נציגים בנבחרות השונות. זה מיוחד עבורנו. כבר אמרנו שקודם כל אנחנו עובדים בשביל מכבי וזו המטרה שלנו, אבל הנבחרות הלאומיות הן גאווה עבור כל השחקנים והמאמנים".

על עתידו של דסה בעקבות ההופעה בנבחרת:
"אלי שחקן שלנו עד לסיום העונה. מה יקרה עד סוף העונה? נראה. הוא בכושר טוב, עבורי הוא רק בשבעים אחוז מהפוטנציאל שלנו ויש לו הרבה מה לשפר והוא יודע את הה. כולנו עובדים איתו כדי שיגיע למאה אחוז. הוא מבין את זה ומנסה לשפר את מה שהוא צריך, אישית וגם טקטית עבור הקבוצה".