לאחר המסע לרוסיה והמשחק נגד אנז'י מחצ'קאלה במסגרת ליגת האלופות לנוער, קבוצת הנוער של המועדון תשוב לליגה רק ביום שלישי הקרוב (18:00 ברמלה נגד הפועל ר"ג). אלא שגם בשבת האחרונה היתה לא מעט פעילות במסגרת אקדמיית הנוער של מכבי ואלה התוצאות שהשיגו קבוצות המועדון.

נערים א': מכבי תל אביב ׳עודד׳ – בני סכנין 0:2
אחרי הניצחון במחזור אמצע השבוע במשחק החוץ 6:3 על בית״ר י-ם, קבוצת נערים א׳ חזרה אל מגרשה הביתי ולא עצרה גם הפעם. הצהובים של המאמן אליעזר בן אהרון שמרו על המקום הראשון בטבלה עם מאזן של 6 ניצחונות ותיקו אחד, כאשר שער של נהוראי ביטון בדקה ה-24 העלה אותם ליתרון. בדקה ה-74 יהלי לזר הכפיל עם שער משלו וקבע את תוצאת המשחק.

בן אהרון אמר בסיום: "זה ניצחון שלישי השבוע במשחק שלא התעלה לרמה וקצב גבוהים, אבל היינו דומיננטים ובשליטה. היינו די מוכנים לצורת המשחק של סכנין ולדעתי זה מה שהביא את הניצחון. בשבוע הבא נצא לב"ש. תמיד קשה שם אבל קושי אף פעם לא הפחיד קבוצות של מכבי".

נערים ב': מכבי תל אביב אלי פוקס – בית"ר טוברוק 1:1
שער של אביב פלס העלה את מכבי ליתרון במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:1 לטובת הצהובים. במחצית השניה האורחת הצליחה לחזור למשחק ולכפות שיוויון שנשמר עד לשריקה האחרונה.

המאמן ערן ססי סיפר בסיום: "המטרה של המשחק היתה להחזיר לשחקנים את הביטחון מבחינה הגנתית לאחר שמבשחק הקודם ספגנו 3 שערים. אני שמח שהשחקנים הפנימו ולמדו במהלך השבוע לעשות את הדברים יותר טוב וזה הורגש. מבחינה התקפית אנחנו עדיין לא מצליחים לנצל את המצבים שאנחנו מייצרים לעצמנו ואני מקווה שעם עוד עבודה גם זה יקרה. בסך הכל היה משחק טוב שלנו, בעיקר במחצית השניה. נקווה שנראה שיפור כבר במשחק הבא"

נערים ג': מכבי תל אביב ׳אלדד׳ – סקציה נס ציונה 0:5
אחרי תיקו 3:3 באמצע השבוע מול קרית גת, המחזור ה-4 האיר פנים לקבוצת נערים ג' שחזרה למסלול הניצחונות והעלתה את מאזנה ל-10 נקודות מ-12 אפשריות. הצהובים נהנו מצמדים של אוסקר גלוך ואוראל בהייה, כאשר בן גולד הוסיף שער משלו.

מאמן הקבוצה אורי דוד אמר בסיום: "המשחק היה טוב לפרקים. התמודדנו נגד יריבה שהסתגרה מאוד והדקות הטובות שלנו במשחק באו בעקבות משחק נכון וניצול טוב של היתרונות. כבשנו 5 שערים יפים ושמרנו על רשת נקייה ומזה אני מרוצה".

מכבי תל אביבהפועל פתח תקוה ׳זכריה רצאבי׳ (ילדים ב׳ דרום)

מכבי תל אביב ב׳ – מכבי שוהם (טרום ילדים א׳ בגביע המדינה)