אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) לאיצטדיון בנתניה במטרה להמשיך את המומנטום. החבורה של ולדימיר איביץ' אירחה את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-9 של ליגת ג'פניקה.

מכבי הגיעה למשחק מהמקום הראשון בטבלה כשהיא נהנית מיתרון של נקודה על פני הפועל חדרה, שתתארח מחר אצל בני יהודה. המאמן הסרבי בחר לפתוח בהרכב דומה לזה שניצח את הפועל חיפה כשמאור קנדיל ושחר פיבן פתחו בהגנה. צ'יקו אופואדו חזר ל-11 והוצב בחלק הקדמי לצד דור מיכה, עומר אצילי ואיתי שכטר. מהעבר השני סכנין הגיעה לאחר הפסד ותיקו בשני משחקיה האחרונים. המאמן בני בן זקן נתן את הקרדיט בהתקפה למוחמד גאדיר ופיראס מוגרבי המהירים, ששיתפו פעולה עם הזר ג'ורג' אקפביו. עוד לפני השריקה הוענק לדור פרץ תואר שחקן חודש אוקטובר של מנהלת הליגה.

מחצית ראשונה
סכנין החלה את המשחק עם מערך של 3 בלמים, כאשר מכבי ניצלה את היתרון במרכז השדה כדי לשלוט בכדור. האיום הראשון על השער הגיע בדקה ה-5 כשאצילי הגביה כדור מפתיע ממרחק שפגע במשקוף והמשיך החוצה. בהמשך המחצית פרץ (15) ואצילי עם עוד איום (17) בחנו את קנדיל עם בעיטות מרחק אבל לא הצליחו למצוא את הרשת. חצי שעה מהפתיחה גם האורחת הגיעה למצב מסוכן לאחר שגאדיר נותר לבד מול ראיקוביץ' אבל השוער יצא מצוין, הדף את הבעיטה של החלוץ והציל שער. 

מכבי המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-35 גם עלתה ליתרון מוצדק. אצילי קיבל מפרץ כדור בצד שמאל לאחר קרן צהובה, הקשר הגביה מצוין לרחבה שם חיכה מאור קנדיל הבלתי מכוסה שנגח מ-8 מטרים בצורה מושלמת לרשת. שער בכורה למגן הימני, שהופיע למשחק עם שפם כאות הזדהות עם אירועי חודש 'מובמבר'.  6 דקות לפני ההפסקה גם אופואדו איים על המסגרת עם בעיטה חדה מ-20 מטרים, אבל פיספס במעט. 

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות לסכנין לאחר ששלומי אזולאי המחליף בעט סמוך לקורה של ראיקוביץ'. מכבי לא נבהלה והגיבה עם התקפות משלה ובדקה ה-51 הכפילה את היתרון. קרן של אצילי הגיעה לסבוריט שבעט מהאוויר ונבלם, הריבאונד הגיע לייני שמ-5 מטרים הגיב מהר ושלח בנגיעה לרשת. שער שני למכבי, שער שני לשחקן שעלה למשחק עם שפם.

בדקה ה-60 איביץ' החל לרענן את השורות והכניס למשחק את אלירן עטר במקום צ'יקו, שדקה לפני עוד הספיק לנגוח מעל השער לאחר הגבהה של שכטר. 3 דקות לאחר מכן מוגרבי האורח הגיע למצב טוב לאחר שקיבל את הכדור מעבר לקו ההגנה אבל בעט החוצה. בדק ה-65 גם אלירן עטר עלה על הלוח. החלוץ הוכשל כ-22 מטרים מהשער ומכבי קיבלה כדור חופשי. עטר לקח את הבעיטה וסובב באומנות מעל החומה ולחיבורים של קנדיל חסר האונים. 0:3 למכבי. 17 דקות לסיום הגיע גם הזמן של אבי ריקן להיכנס למשחק לאחר שהחליף את דור מיכה. בדקה ה-83 גם ארון שוינפלד נכנס כשהחליף את אייל גולסה. 5 דקות לסיום עטר כמעט השלים צמד לאחר מסירה של שכטר, אבל עצירה של קנדיל מנעה ממנו כיבוש.