מכבי תל אביב תנסה להמשיך הערב (ראשון, 20:15) את המומנטום גם בצפון. הצהובים יתארחו אצל עירוני קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-10 של ליגת ג'פניקה, שיגיע רגע לפני יציאה לפגרת נבחרות ושזרוע בת כ-3 שבועות.

הקבוצה של ולדימיר איביץ' נמצאת לאחרונה בכושר טוב ולמשחק באצבע הגליל היא תגיע מהמקום הראשון בטבלה. לצהובים יש 23 נקודות והם נהנים מיתרון של 4 נקודות מבני יהודה והפועל חדרה במקום השני והשלישי בהתאמה. בנוסף, הקבוצה תגיע לאחר 4 ניצחונות רצופים. 

מנגד, גם קריית שמונה נמצאת בכושר טוב כששחקניו של חיים סילבס ניצחו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם ומדורגים במקום הרביעי בטבלת ליגת ג'פניקה עם 15 נקודות. בקבוצה מהצפון כדאי לשים לב לקשר האלבני ואלון אחמדי, שהגיע ממאריבור הסלובנית, פתח את העונה נהדר ועד כה רשם כבר 4 בישולים.

לפחות על פי משחקי העבר מדובר באחד המגרשים היותר קשים עבור מכבי. ב-5 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות שאירחה ק"ש (בעונה שעברה אירחה בעכו) מכבי ניצחה פעמיים, שני משחקים הסתיימו בתיקו ואחד בהפסד.

המאמן ולדימיר איביץ' אמר לקראת המשחק: "המטרה שלנו היא לקחת 3 נקודות. בטוח שיהיה משחק קשה. זו קבוצה שספגה רק 5 שערים וזה אומר שזו קבוצה רצינית. המגרש שם אולי קטן יותר מבדרך ככל, אנחנו מצפים למשחק קשוח ואנחנו מכינים את עצמנו כל השבוע בשביל זה. אנחנו רוצים לסיים משהו שהוא מעין החלק הראשון של העונה – עם ניצחון".

גם הבלם שחר פיבן התייחס להתמודדות הצפויה והוסיף: "במשחקים האחרונים פתחנו טוב אז היה נראה שזה קל אבל לפני זה מאוד התקשנו, קבוצות באות מוכנות מולנו. מצפה לנו משחק מאוד קשה, נגד קבוצה מצויינת שלא הפסידה בבית וגם עם הגנה טובה. אנחנו לא מקלים ראש באף קבוצה".