אחרי שתקופה האחרונה תפס את המקום בהרכב, שחר פיבן דיבר היום (שבת) במסיבת העיתונאים של מכבי לקראת המשחק שמצפה לו ולחבריו מול קריית שמונה ביום א' (20:15).

"במשחקים האחרונים פתחתי בהרכב, המלחמה על ההרכב והסגל מאוד קשה. זו מלחמה יומיומית וכיף שזה כך", אמר בפתח דבריו, "אני מרגיש מצוין עם כל השחקנים שאני משחק איתם, לומד מהם המון וכיף לשחק ולהתאמן עם כאלה שחקנים".

על החזרה הביתה:
"לכל שחקן יש תהליך משלו. אני אחרי הנוער הושאלתי לשנה וחצי, זה היה הדבר הטוב ביותר עבורי. תמד האמנתי בעצמי שאני יכול לחזור למכבי. אני שמח שהשנה חזרתי, זה חלום שהתגשם מבחינתי ואני עובד קשה בשביל זה". 

למכבי קל השנה?
"זה לא קל, במשחקים אחרונים פתחנו טוב אז היה נראה שזה קל אבל לפני זה מאוד התקשנו, קבוצות באות מוכנות מולנו. מחר יש לנו משחק מאוד קשה, נגד קבוצה מצויינת שלא הפסידה בבית וגם הגנה טובה. אנחנו לא מקלים ראש באף קבוצה".

על ההתנהלות בתוך הקבוצה לעומת שנים קודמות:
"אני לא ידע מה היה בשנים האחרונות, אבל אני יודע שכרגע יש לנו קבוצה מאוד רעבה לתואר שרוצה להצליח. שילוב של צעירים ושל שחקנים על ניסיון. גם כשלא שיחקתי או שחקנים אחרים משחקים אנחנו רוצים שכל מי שפותח יצליח".

מה השאיפות באופן אישי?
"קודם להפוך להיות שחקן הרכב במכבי תל אביב. אני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי ושסומכים עליי, לצבור כמה שיותר משחקים השנה ולהתקדם מבחינה אישית".