מכבי תל אביב תצא מחר (ראשון, 20:15) לאיצטדיון העירוני בקריית שמונה. הצהובים יתארחו אצל הקבוצה המקומית למשחק במסגרת המחזור ה-10 של ליגת ג'פניקה והיום קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ' לקראת ההתמודדות.

"המטרה שלנו היא לקחת 3 נקודות"' איביץ' בתחילת דבריו, "אני מסכים שבטוח שיהיה משחק קשה נגד קבוצה שמדורגת במקום השלישי. זו קבוצה שספגה רק 5 שערים וזה אומר שזו קבוצה רצינית. המגרש שם אולי קטן יותר מבדרך ככל, אנחנו מצפים למשחק קשוח ואנחנו מכינים את עצמנו כל השבוע בשביל זה. אנחנו רוצים לסיים משהו שהוא מעין החלק הראשון של העונה בניצחון".

על המצב בטבלה:
"אמרתי כבר אחרי המשחק הקודם שאני לא מכיר אף קבוצה שזוכה באליפות בנובמבר. אנחנו צריכים לעבוד קשה וקשה יותר. יותר קשה להישאר בעמדה הזו מלהגיע אליה. כולם רוצים לנצח אותך כשאתה במקום הראשון, אנחנו חייבים לחשוב קודם כל על עצמנו וזו הדרך. אין לנו דרך אחרת".

על השחקנים בנבחרות:
"זה עונג עבורנו שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרות, זה אומר שמעריכים אותם. כולם גאים בכך. אולי בפגרה הקטנה שמצפה לנו יהיה לנו קצת יותר קשה כי אין לנו אפשרות לצאת למחנה קטן כי אי אפשר לצאת עם סגל קטן. אמרתי הרבה פעמים שאני שמח שיש לי שחקנים בנבחרות כי זה אומר שהם עובדים קשה והם ראויים להיות בסגל בין השחקנים הכי טובים בארץ".

על הההתרשמות של מהליגה:
"יש הרבה קבוצות טובות, קבוצות משחקות כדורגל ממושמע. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל עד כה זה בטוח לא ליגה חלשה. יש פה שחקנים שיכולים לשחק בליגות גדולות יותר וממה שראיתי עד עכשיו הדעה שלי חיובית. כל מדינה רוצה לשפר את הליגה שלה ואני חושב שישראל במסלול הנכון".

על התחרות בסגל:
"טוב עבור כל מאמן כשיש לו הרבה שחקנים בכושר טוב. אני מסכים שלפעמים זה כאב ראש לקבוע הרכב או סגל, יש לי את כאב הראש הזה בכל שבוע. אני שמח מהדרך בה השחקנים נלחמים על מקומם וזו הדרך שלנו לשמור על המקום שלנו".

על מצב הסגל:
"טיבי ואופיר דוידזאדה לא כשירים למשחק הקרוב ואנחנו מקווים בקרוב הם יהיו שוב איתנו".