מכבי תל אביב 'שחר' סיימה הערב (רביעי) ב-1:1 את משחק החוץ נגד סיגמה אולומוץ במסגרת הסיבוב השני של ליגת האלופות לנוער. שער של מופלח שלאעטה במבצע אישי מרשים (87) העביר את ההכרעה לאיצטדיון ברמלה, שם ייערך משחק הגומלין ב-28.11.

שחקניו של גיא צרפתי הגיע להתמודדות כשהם מדורגים במקום השני בליגת העל לנוער וניצחון 0:2 על בני יהודה בשבת האחרונה. אם יצליחו לדלג גם מעל המשוכה הצ'כית יעלו לשלב הפלייאוף של המפעל היוקרתי, בו הם עשויים להיות מוגרלים למפגש מול אחת מנציגות מועדוני הפאר של היבשת.

צפו בשער של שלאעטה (1:44:40 בוידאו)

הרכב מכבי ת"א 'שחר': אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, דן לוגסי, עידו שחר, יואב הופמייסטר, עומר ברמי (בר כהן 73), רווה אסייג (גיל בן שלוש 72), אדוארדו גררו, ואייל חן (מופלח שלאעטה 64).

הרכב סיגמה אולומוץ: יאקוב טרפיל, מרטין דיבליק, ירי קראטושביל, דויד זימה, תומאש זלטוחלאבק, סטפן לאנגר, מיכאל גאלוס, דניאל גרצ'מאל, יאן בניה, יירי ספאצ'יל, פאבל זיפצ'אק.

מחצית ראשונה
הצ'כים פתחו חזק וכבר בדקה הראשונה כמעט כבשו, אבל הצלה גדולה של השוער אור יצחק מנעה מזחולאבק שער מוקדם. לאט לאט הצהובים נכנסו למשחק, שהחל להתאזן ובילו בחלק המגרש של היריבה. בדקה ה-26 סיגמה ייצרה מצב מסוכן נוסף אבל גאלוס בעט החוצה מ-10 מטרים. המשחק המשיך להיות שקול, בעיקר בהחזקת הכדור של שתי הקבוצות. 10 דקות להפסקה עומר ברמי ניסה את כוחו בבעיטה ממרחק אבל נבלם בשחקן הגנה צ'כי. 

מחצית שנייה
ההזדמנות הראשונה של מכבי בחצי השני הגיעה בדקה ה-55, גררו חתך מימין לשמאל ובעט ברגל שמאל ליד העמוד. 2 דקות לאחר מכן הופמייסטר הרים למרכז וברמי המשיך בנגיעה עם בעיטה שחלפה מעל השער. בדקה ה-68 סיגמה הצליחה לעלות ליתרון לאחר כדור קרן של לאנגר, שמצא את זימה בלתי מכוסה והבלם המשיך בנגיעה לרשת. מכבי חיפשה שער שיוויון כצרפתי רענן את השורות עם חילופים. 8 דקות לסיום בר כהן שלח בעיטה ברגל שמאל מ-20 מטרים, אבל השוער הצ'כי היה במקום וקלט. בדקה ה-87 הגיע שער שיוויון אדיר של מופלח שלעטה החזיר את מכבי למשחק לאחר שהקיצוני עבר שלושה שחקנים וברגל שמאל שלח לרשת מ-13 מטרים.