4.12 (יום ג'), 20:30 בנתניה: מכבי ת"א – מ.ס אשדוד
השבוע העמוס של מכבי יימשך עם משחק ביתי במסגרת המחזור ה-12 של ליגת ג'פניקה. העובדה כי מדובר במשחק שייערך במהלך חג החנוכה גם תהפוך אותו לחוויה משפחתית וצהובה במיוחד. עדיין אין לכם כרטיסים? לחצו כאן לרכישה

8.12 (שבת), 20:30 במושבה: בני יהודה  – מכבי ת"א
הלו"ז הצפוף שכולל 3 משחקים בשבוע יסתיים במשחק חוץ נוסף של הצהובים באיצטדיון הפתח תקוואי, הפעם מול החבורה של יוסי אבוקסיס שנחשבת לאחת ההפתעות הנעימות העונה בליגת ג'פניקה.

17.12 (יום ב'), 21:00 בסמי עופר: מכבי חיפה – מכבי תל אביב
הסיבוב השני של ליגת ג'פניקה (מחזור 14) ייפתח עם משחק מסקרן מול החיפאים, שגם הוא יפתח רצף משחקים צפוף במיוחד אליו נגיע מיד. כזכור, במחזור הראשון של העונה אירחה מכבי את הירוקים וניצחה 0:2 משערים של איתי שכטר ודור פרץ. 

22.12 (שבת), 21:00 בטדי: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א (גביע המדינה)
הגרלה גביע המדינה זימנה לנו משחק ענק כבר בסיבוב ח', בו מצטרפות למפעל קבוצות ליגת העל. הצהובים יעלו לבירה וינסו לשחזר את הניצחון (2:0) שהשיגו באותו איצטדיון במסגרת הליגה.

25.12 (יום ג'), 21:00 בנתניה: מכבי ת"א – הפועל ב"ש
3 ימים בלבד לאחר המפגש עם הירושלמים, מכבי תחזור לליגה לעוד קרב אדיר – הפעם מול הדרומיים במשחק במסגרת המחזור ה-15 של ליגת ג'פניקה שימשיך את לוח המשחקים המרתוני של החודש הקרוב. 

29.12 (שבת), 16:00 באיצטדיון רמת גן, הפועל רעננה – מכבי ת"א
ואם היתה חסרה לכם מעט נוסטלגיה אז חודש דצמבר יינעל עם קאמבק לאיצטדיון בו בילתה הקבוצה לא מעט במהלך שנות ה-90 העליזות. גם שעת המשחק המוקדמת תזכיר במשהו את הימים ההם ומכבי תקווה כמובן לצאת עם 3 נקודות ולסגור חודש שכולל לא פחות מ-7 משחקים (כולל מכבי פ"ת) עם חיוך.

וזה עוד לא הכל

האוצר של המכבים!
חנוכה הוא חג המכבים נכון? אז השנה הכנו לכם דמי חנוכה מיוחדים שיחכו לכם בחנויות הרשמיות, כשבכל מטבע יש פרס! חוץ מזה, אתם מוזמנים ליהנות מ-20% הנחה על כל החנות, גם באונליין!

הפנינג חנוכה בקריית שלום 
ביום חמישי הקרוב (6.12) נמשיך עם מסורת חגיגת חנוכה בקרית שלום בהפנינג במתחם האימונים בקרית שלום, שיכלול הפתעות לילדים ולהורים כולל הדלקת נרות עם הקבוצה. ישר משם נעבור למפגש שחקנים אוהדים בו תוכלו להצטלם, לקבל חתימות ולפגוש את הכוכבים הצהובים. לפרטים נוספים והרשמה.  במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום האירוע יועבר עדכון לנרשמים מספר שעות לפני המועד המתוכנן.