קבוצת הנוער של המועדון פגשה את מועדון ספורט עירוני אשדוד במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער. מכבי הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער בפסגה עומד על 3 נקודות (מכבי פ״ת), מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום הלפני אחרון בטבלה כשבמאזנה שני ניצחונות ליגה בלבד. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, ביצע מספר שינויים בהרכב כשמופלח שלאעטה חזר אל ההרב הפותח לאחר פציעה וגם אייל חן תפס את המקום בחלק הקדמי.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, תמיר גלזר, דן לוגסי, תומר מכלוף, נדב נידם, מופלח שלאעטה, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק נפתחו בצורה שקולה, שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה, אך הצהובים הם אלה ששלטו בכדור. בדקה ה-11 הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי. עידו שחר השתלט על הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ובעט מ-20 מטרים אל המסגרת, אך שוער היריבה קלט את הכדור. 4 דקות לאחר מכן היה זה אייל חן שאיים על השער, אדוארדו גררו מצא את חן באגף השמאלי, הוא התקדם אל תוך הרחבה ושחרר בעיטה אך רז זגורי הדף.

בדקה ה-18 השער הגיע, גררו חלף בצד שמאל על פני שחקן הגנה, הוא העביר כדור רוחב נהדר אל מרכז הרחבה, בר כהן היה במקום לבעוט בנגיעה פנימה. 0:1 למכבי.

כעבור 5 דקות הלחץ הצהוב המשיך, מופלח שלאעטה הצליח להגיע אל כדור קשה ברחבה, הבעיטה שלו הלכה סמוך לקורה. בדקה ה-35 שוב בר כהן איים על השער, הפעם הבעיטה שלו הלכה מעל השער. לאחר 4 דקות כמעט והגיע השני, אייל חן מסר כדור נהדר אל גררו שהסיט את הכדור לכיוון השער, אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה. רגע לפני הירידה למחצית, עידו שחר ניסה את מזלו מ-25 מטרים, אך הכדור שלו הלך החוצה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:1 למכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר לראשונה, כבר בדקות הפתיחה גררו הרים מהאגף הימני, אייל חן עלה לנגיחה ברחבה אך שוער היריבה הרחיק את הכדור, עידו שחר היה ראשון על הריבאונד אך הבעיטה שלו הלכה החוצה.
בדקה ה-55 כדור קרן של עמרי רם, שנכנס כמחליף, מצא את ראשו של דן לוגסי שנגח סמוך לקורה. דקה חלפה והפעם כהן איים על השער, הכדור שלו הלך מעל השער.

בדקה ה-57 הגיעה ההזדמנות הראשונה של אשדוד במשחק, כדור עומק שנשלח אל יוני סיסאי נבלם על ידי אור יצחק שיצא מחוץ לרחבה, סיסאי השתלט על הכדור וניסה להקפיץ מעל יצחק והכדור הלך החוצה. דקה חלפה ושוב מכבי חזרה לאיים, בר כהן הכניס כדור עומק אל עמרי רם שניסה להקפיץ את הכדור מעל השוער, אך הכדור הוסט לקרן. לאחר ערבוב ברחבה, כדור הקרן הגיע אל כהן שבעט מסף הרחבה אל המסגרת אך רז הציל את הכדור שהלך פנימה.

בדקה ה-74 טל יגודייב, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך לכיוון המרכז ושחרר בעיטה שפגשה את הרשת החיצונית העליונה. דקה חלפה ואשדוד כמעט ומצאה את השיוויון, כדור עומק הגיע אל חלוץ הקבוצה שבעט למסגרת, אור יצחק בתגובה טובה הציל את הכדור, את הריבאונד אשדוד הצליחו לכבוש מעמדת נבדל. בדקה ה-80 הכדור כמעט ונכנס, בר כהן, הכניס כדור עומק לגררו ,שבנגיעה גלגל את הכדור שחלף סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-84 הגיע שער השיוויון, בניגוד למהלך המשחק, כדור שהורחק מהרחבה הגיע אל מוחמד כנעאן שבעט מרחוק אל הפינה פנימה. בדקה ה-89 הצהובים החזירו את היתרון, כדור חוץ של יואב הופמייסטר, הגיע אל גררו שהסיט את הכדור עם הראש, הכדור הגיע אל גיל בן שלוש שבנגיעה הראשונה שלו לאחר שנכנס כמחליף הסתובב על המגן ובעט את הכדור פנימה. כך התוצאה נשארה גם בסיום 1:2 למכבי.