הדרך אל הגביע מתחילה באצטדיון טדי. סיבוב ח' במפעל נפתח השבוע ומכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ קשה נגד בית"ר ירושלים במשחק שיפתח שבוע בן שלושה משחקים.

עוד באתר:

חרף העומס הצפוי במהלך השבוע הקרוב המאמן, ולדימיר איביץ', ערך שינוי בודד בהרכב מזה שניצח בסמי עופר כשאבי ריקן פתח בקישור לצידם של דור פרץ ורוסלן ברסקי בעוד מיכה פתח על הספסל.

מחצית ראשונה

זה לקח 14 דקות עד שמכבי רשמה את ההזדמנות הראשונה במשחק מנגיחה של שרן ייני שנהדפה מקו השער על ידי איתמר ניצן. בהמשך גם עטר ניסה את כוחו מ-16 מטרים בכדור שחלף קרוב למשקוף. מכבי התחילה להשתלט על מרכז המגרש.

בדקה ה-33 ראייקוביץ' עצר פנדל של אינברום אחרי עבירה על יקוב סילבסטר ברחבה.

בהמשך רשם גם איתמר ניצן הצלה מדהימה מקו השער אחרי נגיחה של סבוריט מ-4 מטרים. בדקה ה-40 נרשם אירוע שלא התרחש על כר הדשא, כשחביב אוחיון, ספג כרטיס אדום על הספסל וזה היה גם האירוע שסיים את המחצית הראשונה מאופסת משערים.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של שתי הקבוצות. בדקה ה-60 הייתה זו בית"ר שסיכנה ראשונה את שער מכבי עם בעיטה של סירושטיין מ-20 מטרים לידיו של ראייקוביץ'.

בדקה ה-62 בחר איביץ' לערוך את השינוי הראשון בהרכב כשהכניס את דור מיכה על חשבונו של אבי ריקן.

בית"ר אמנם לחצה יותר אל בדקה ה-67 התקפה מצויינת של הצהובים הסתיימה ברוחב של קנדיל לעטר שמ-5 מטרים כבש את הראשון במשחק. 0:1 למכבי!

איתי שכטר כמעט והכפיל את התוצאה בדקה ה-71 אחרי הרמה של מיכה ונגיחה שמצאה שוב את ניצן מוכן. מכבי המשיכה לחפש את השני בהתקפות מעבר מהירות אבל בעיטות של אצילי ומיכה לא מצאו את המסגרת.

בדקה ה-82, בית"ר חזרה למשחק אחרי בישול של מאור בוזגלו מצד ימין לאנטוני וארן. האחרון כבש בנגיעה והישווה ל-1:1. בדקה ה-87 עטר פינה את מקומו לטובת יונתן כהן.  

כשהכל נראה היה כאילו הולך להארכה הגיע סבוריט מצד שמאל בדקה -92 ובישל ליונתן כהן, שרק נכנס, את שער היתרון. 1:2 למכבי! 

בסיום מכבי השלימה את המשימה ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה.