טקס הענקת מלגות לשחקנים מצטיינים על ידי קרן על שמו של מיכאל ׳מופי׳ דנציגר התקיים היום (ו׳) במשרדיו של היועץ המשפטי של המועדון, מורן מאירי. בטקס המסורתי נכחו נציג הבעלים, ג׳ק אנגלידיס, מנכ״ל המועדון, בן מנספורד, המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון, מנהל מחלקת הנוער גיא צוקרמן, היועץ המשפטי, מורן מאירי ושחקן הקבוצה הבוגרת, דן גלזר.

הקרן על שם אביו של פרופסור יורם דנציגר, מעניקה לספורטאים מצטיינים בעלי מוגבלות וגם לשחקנים מאקמיית הנוער של המועדון מלגה כספית שתעזור לפתח את כישוריהם. השנה נבחרו 4 ספורטאים מקרן איל״ן (איגוד לילדים נפגעים): מאיה פרי (שחיינית, בת 13), ניקיטה פרוקופנקו (שחיין, בן 15), רועי אלוני (שחקן טניס שולחן, בן 15) ועמית וידוגה (כדורסלן, בן 16). בנוסף זכו למלגה 4 ספורטאים מצטיינים מאקדמיית הנוער של מכבי ת״א: ניר לוי (נערים ג׳), אוראל באייה (נערים ג׳), אורי חסאן (ילדים ב׳) ונהוראי בן זינו (ילדים ג׳).

פרופסור יורם דנציגר דיבר במהלך הטקס: ״הקרן ראתה לנכון בעבר וכך גם היום, לתת מספר שווה של מלגות ומענקי הצטיינות עבור אלו שאין להם מגבלה פיזית ולאלה שיש להם. הדבר שמאחד את הצעירים האלה, זה המלחמה שהם נותנים על בסיס יומיומי כדי להצטיין ולהוכיח את עצמם.

גם בן מנספורד היה בין נושאי הדברים: ״בשם מועדון מכבי תל אביב אנו רוצים להודות לקרן דנציגר ולפרופסור יורם דנציגר על ההמשכיות והתמיכה ביוזמה המבורכת הזאת. התמיכה הזאת מאפשרת לילדים הצעירים להגשים את השאיפה שלהם להצטיין בספורט ולהגשים את חלומותיהם״.