נערים א', סיבוב 1: מכבי תל אביב ׳עודד׳ – מועדון ספורט עירוני אשדוד ׳ז׳ילבר׳ 0:4 
אחרי ההצלחות במסגרת הליגה, קבוצת נערים א' של המועדון החלה גם את המסע בגביע המדינה בהצלחה. הצהובים נהנו מצמד של אור רויזמן (25 ו-43), כאשר גם טל תורג'מן (57) ואיתי רדה (70) הוסיפו שערים משלהם.

המאמן אליעזר בן אהרון אמר בסיום: "קיבלנו הגרלה לא קלה בשלב כזה מוקדם בגביע, נגד אחת הקבוצות הטובות בארץ. המטרה היתה לעלות לשלב הבא בגביע והמשך הדרך במפעל בזה. כצוות אנחנו מרגישים שהשחקנים משתפרים ורוצים עוד וזה מעודד מאוד". לקראת הדרבי במחזור הקרוב במסגרת הליגה הוסיף: "מבחינתנו זה עוד משחק ליגה שצריך לנצח ונגיע למגרש בוולפסון עם המטרה הזו".

נערים ג', סיבוב 1: מכבי ת״א ׳אלדד׳ – בית״ר נהריה 3:13
שחקניו של המאמן אורי דוד לא התקשו לפתוח בהצלחה את דרכם במפעל. שחקנים רבים התחלקו בשערים: עילי תומר, (3), אלירן אבישר (3), אופק נגר (2), אוראל באייה (2), בן גולד, אוסקר גלוך ועידו נטף.

המאמן אורי דוד סיפר: "זה היה משחק אופייני מאוד לשלבים המוקדמים של גביע המדינה עם פערים גדולים באיכות ובקצב. אני שמח מאוד שהשחקנים ששיחקו עשו את העבודה בצורה טובה".

ילדות, שמינית גמר: מכבי תל אביב – מועדון ספורט קרית גת 2:3
קבוצת הילדות של המאמנת מור שקד עשתה עוד צעד לעבר התואר עם עלייה לרבע הגמר לאחר משחק צמוד נגד היריבה מהדרום. שקד סיפרה בסיום: "אנחנו עושות התקדמות מדהימה ממשחק למשחק, הבנות מחוייבות לקבוצה ובזכות המשמעת הטקטית והנחישות צלחנו את המשחק. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. איו לי ספק שאנחנו יכולות לעמוד מול כל קבוצה ולנצח אותה".

משחקים נוספים:

מכבי תל אביב שלמה – הפועל רמת גן 0:5 (ילדים א׳ צפון)

מכבי תל אביב – בית״ר פ״ת ׳דדו׳ ׳צו פיוס׳ 0:9 (ילדים א׳ דרום)

מכבי פתח תקוה – מכבי תל אביב ב׳ 6:1 (ילדים ב׳ דרום)

הפועל עליה כפ״ס ׳צו פיוס׳ – מכבי תל אביב 9:1 (ילדים ב׳ צפון)

מכבי תל אביב לייבו – עירוני מודיעין 1:9 (ילדים ג׳ צפון)

מכבי תל אביב עוז – הפועל הוד השרון 1:24 (ילדים ג׳ דרום)

מכבי תל אביב צפון – מועדון כדורגל מכבי נהריה 2:33 (טרום ילדים א׳ צפון)

הפועל כפ״ס הדס – מכבי תל אביב ב׳ 2:1 (טרום ילדים א׳ דרום)