המסע אל התואר מתחיל סיבוב שני כשמכבי תל אביב תצא (ב', 21:00) למשחק חוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-14 בליגת ג'פניקה. כמעט שלושה חודשים ייערך הסיבוב השני, עד ה-9 במרץ, תאריך בו תסתיים הליגה הסדירה ונצא ליישורת האחרונה של העונה עם משחקי הפלייאוף.

אבל האם רק ליגה מחכה לנו בשלושת החודשים הקרובים? לא ממש. אז רגע לפני שריקת הפתיחה קיבצנו לכם האירועים המרכזיים שצפויים לנו בחודשים הקרובים.

חיפה, ב"ש, דרבי ונוסטלגיה: המשחקים הבולטים שמחכים לכם בליגה

17 בדצמבר, פוגשים את מכבי חיפה. אחרי הניצחון במחזור הפתיחה העונה בליגה 0:2, מכבי תצא למשחק הקלאסיקו השני העונה הפעם בחיפה במטרה לפתוח את הסיבוב עם פער זהה לזה שסיימה את הסיבוב הראשון.

25 בדצמבר, מחזור אמצע שבוע נגד הפועל ב"ש. אולי המשחק המסקרן בסיבוב הזה בו מכבי תארח את האלופה. אחרי ה-1:1 במשחק בטרנר האם מכבי תגדיל את הפער מהקבוצה מבירת הנגב? 

29 בדצמבר, שבת נוסטלגית. האצטדיון: ר"ג. השעה: 16:00. היריבה: הפועל רעננה. השעה והאצטדיון יחזירו את המבוגרים שבכם אחורה כמה שנים טובות למשחקי הליגה של מכבי באצטדיון הלאומי לשעבר. וכל זה רגע לפני שנסיים את 2018.

ב- 12 בינואר (מועד לא סופי) הדרבי התל אביבי, טייק 2. הפעם באצטדיון המושבה. מכבי תנסה לרשום ניצחון דרבי ראשון בליגה על היריבה העירונית אחרי שבמשחק הראשון מאז עלתה ליגה נפרדו השתיים ב-0:0. שבוע מאוחר לאחר מכן, ב-19 בינואר (מועד לא סופי), מכבי תארח את בית"ר ירושלים באצטדיון נתניה.

משחק הליגה האחרון של העונה הסדירה יערך ב-9 במרץ כשמכבי תארח את בני יהודה לדרבי התל אביבי השני העונה.

גביע המדינה: פותחים את הדרך הארוכה בטדי

ב-22 בדצמבר (שבת, 21:00) מכבי תפתח בטדי נגד בית"ר ירושלים את המסע שלה אל עבר התואר בו זכתה בפעם האחרונה לפני שלוש שנים – גביע המדינה.

במידה ומכבי תעפיל לסיבוב הבא היא תדע בהגרלת שמינית הגמר את מי תפגוש כשהמשחק יערך בין התאריכים 15-17 בינואר 2019.

בוידאו: המפגש האחרון עם בית"ר בטדי

גם העונה משחקי רבע הגמר יערכו בשיטת משחק בית וחוץ. המשחק הראשון יערך בין התאריכים 05-07 בפברואר והגומלין בסוף אותו החודש (26-28.02).

משחקי חצי הגמר והגמר כבר יערכו במהלך הפלייאוף. בינתיים אנחנו מתמקדים במשחק הראשון והלא פשוט בטדי.

סיכום 2018 וחלון העברות של ינואר 2019

אי אפשר לפתוח סיבוב שני בלי להתייחס לשנת 2018 שמסתיימת ורגע לפני סיומה תתבקשו לדרג את שער השנה ואחד מכם ייזכה בפרס שווה במיוחד.

אבל מיד עם כניסתה של 2019, ב-8 בינואר, ייפתח חלון העברות לחודש שתמיד מעניין ומפתיע מחדש. כזכור, מכבי כבר הספיקה להתחזק בקשר הסרבי, אורוש ניקוליץ', שנחת בארץ וכבר החל באימונים עם הקבוצה, אך את הופעתו הראשונה בסגל יוכל לעשות רק אחרי פתיחת חלון העברות.

חלון העברות הראשון של 2019 יינעל ב-5 בפברואר – האם מכבי תתחזק בשחקנים נוספים והאם תיפרד מאחרים? את כל זה תוכלו לדעת ראשונים! איך? תורידו את האפליקציה הרשמית בחינם (להורדה לחצו כאן), פתחו את ההתראות וכמובן תמשיכו לעקוב אחר הרשתות החברתיות והאתר הרשמי של המועדון.