מכבי תל אביב תחל את דרכה בגביע המדינה במשחק מסקרן מול בית"ר ירושלים כבר בסיבוב ח'. המשחק יתקיים ביום שבת, ה-22.12 בשעה 21:00, באיצטדיון טדי בירושלים ומכירת הכרטיסים החלה.

בעלי המנויים נהנו מקדימות ברכישת הכרטיסים עד יום ראשון, ה-16.12 בשעה 18:00, כשכל מנוי יכול היה לרכוש כרטיס אחד בלבד. לאחר מכן נפתחה המכירה לקהל הרחב.

מכירת הכרטיסים תתקיים דרך משרד הכרטיסים 'לאן'. המכירה תתקיים בדלפק לאן ברחוב פרישמן 42 בת"א, במענה הטלפוני 8780* ובאתר האינטרנט של 'לאן'.

שימו לב! במשחק זה תיושם  שיטת הניקוד למשחקי חוץ, כאשר בעל מנוי שירכוש כרטיס יקבל נקודה אחת ומי שאינו מחזיק במנוי יקבל חצי נקודה. כשאתם מבצעים רכישה באינטרנט, טלפון או בדלפק לאן עליכם לבצע את הרכישה דרך המנוי (עבור בעלי מנויים)/חשבון המשתמש שלכם (למי שאינו מנוי). בעת הרכישה יש לוודא שפרטיכם מעודכנים (מייל וטלפון נייד). במידה והרכישה לא תתבצע דרך המנוי/חשבון המשתמש ב'לאן' לא נוכל לדעת שאכן קניתם כרטיס למשחק ולא תקבלו עליו ניקוד.

במידה ונרכש כרטיס שלא ייאסף ע"י האוהד (כלומר לא הגיע למשחק) הכסף לא יוחזר והנקודות לא ייחשבו (לחצו כאן לתקנון שיטת הניקוד למשחקי חוץ)

מחירי הכרטיסים

(אוהדי מכבי ת"א יושבים ביציע הדרומי, שערים 1-3)

  • מומלץ לבחור באופציה של הדפסה ביתית

מחיר כרטיס בדלפק "לאן": 66 ₪

מחיר כרטיסים בהזמנה טלפונית / אינטרנט: 71 ₪

מחיר כרטיס בקופות ביום המשחק (במידה ויישארו כרטיסים): 60 ₪

 

איסוף בקופות "לאן"

ניתן לאסוף את הכרטיסים בקופות "לאן" רח' פרישמן 42 בתל אביב

בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00

וביום ו' בין השעות 09:00-13:30

איסוף בקופות המשחק (איצטדיון טדי)

פתיחת הקופות -החל מהשעה 13:00 בקופה המערבית

סגירת הקופות – 45 דקות לאחר תחילת המשחק