מכבי תל אביב החלה הערב (שני) את הסיבוב השני של ליגת ג'פניקה. הצהובים יצאו למשחק חוץ מסקרן באיצטדיון סמי עופר והתארחו אצל מכבי חיפה למשחק המרכזי של המחזור ה-14.

מכבי הגיעה לאחר הניצחון על בני יהודה במחזור הקודם והמאמן ולדימיר איביץ' ערך 2 שינויים בהרכב כאשר שמי שקיבלו הפעם הזדמנות ב-11 היו מאור קנדיל ואלירן עטר, שפתח בחלק הקדמי לצידם של איתי שכטר, עומר אצילי ודור מיכה. מהעבר השני חיפה הגיעה אחרי 2:2 דרמטי נגד ק"ש כשמאמנה איתי מרדכי בחר לעלות עם התקפה שכללה את ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד וסינטיהו סלליך. 

מחצית ראשונה
החבורה של איביץ' פתחה חזק את המשחק וכבר אחרי 4 דקות מצאה את הרשת של חיימוב. כדור עומק של דור פרץ, על כ-40 מטרים, מצא את קנדיל באגף ימין. המגן יישר רוחב מדויק למרכז הרחבה ואלירן עטר המשיך עם בעיטה שטוחה פנימה. חיפה ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-10 קיבלה מצב טוב אחרי שעוואד קיבל מסירה מעבר לקו ההגנה ובעט מהאוויר – ראיקוביץ' הדף טוב. 

בדקה ה-17 מכבי ייצרה עוד איום על השער אחרי שאצילי חטף כדור ודהר לעבר הרחבה, אבל בעיטה שלו מ-18 מטרים נעצרה אצל השוער. 6 דקות לאחר מכן עוואד שוב איים על השער עם בעיטה מרחוק, ראיקוביץ' הדף והגנת מכבי הצליחה להרחיק את הריבאונד. בדקה ה-34 הצהובים ייצרו עוד מצב מסוכן אחרי קרן של שייני הסיט לעבר השער ושכטר המשיך עם נגיחה החוצה. הלחץ הצהוב נמשך ושתי דקות לפני המחצית עטר השלים צמד. הפעם בתפקיד המבשל היה דור מיכה שהעלה כדור מדוד לרחבה ועטר הכניס את הראש ועם כל הלב (והראש) נגח לפינה של חיימוב חסר האונים.

מחצית שניה
מכבי יצאה טוב גם מחדר ההלבשה ושתי דקות בלבד בתוך המחצית השניה השיגה את השער השלישי. הפעם עטר בישל עם כדור קרן מדויק שמצא את דור פרץ שהמשיך עם בעיטה מהאוויר לרשת הירוקה. בדקה ה-57 מיכה ייצרה פריצה יפה ובעט מחוץ לרחבה, אבל חיימוב הצליח לקלוט. 2 דקות לאחר מכן איביץ' החל לרענן את השורות והכניס את דן גלזר במקום רוסלן ברסקי. 

בדקה ה-65 חיפה יצאה מההלם והגיעה למצב נגיחה של רוקאביצה, אבל ראיקוביץ' שוב היה במקום וקלט. 2 דקות לאחר מכן אצילי ניסה את כוחו עם בעיטה ממרחק שנהדפה אצל השוער. בהתקפה הבאה איתי שכטר מצא את הרשת לאחר עוד קרן צהובה אבל השער שלו נפסל. בדקה ה-70 סינטיהו סלליך הצליח לכבוש שער מצמק אחרי שקיבל את הכדור על סף הרחבה, חתך למרכז ובעט מ-12 מטרים פנימה. הירוקים התעוררו בעקבות השער ובדקה ה-81 כמעט כבשו שער שני עם נגיחה של רוקאביצה, אבל הצלה נהדרת של ראיקוביץ' עצרה את החלוץ. לקראת הסיום גם אבי ריקן נכנס כמחליף במקום דור מיכה. עד לסיום נשמרה היתרון של מכבי בדרך לניצחון 1:3 על הירוקים.