נוער: הפועל רמה"ש – מכבי ת"א 'שחר' 1:1
שחקניו של גיא צרפתי סיימו את משחק החוץ בחלוקת נקודות לאחר שער יפה של נדב נידם. לסיקור המלא של המשחק לחצו כאן. 

נערים א': הפועל ת"א – מכבי ת"א 'עודד' 3:1
קבוצת נערים א' המשיכה את התקופה הנהדרת שלה ושמרה על ראשות הטבלה עם ניצחון יוקרתי בדרבי של העיר. שחקנים של אליעזר בן אהרון נהנו מצמד של אור רויזמן ושער נוסף של טל תורג'מן. 

המאמן בן אהרון סיכם: "דרבי זה משחק שיש בו אנרגיות אחרות שיוצרים האנשים והיריבות בין המועדונים עוד מהילדים. ככה גם היה הפעם. הרבה אמוציות שגרמו לחוסר ריכוז וחוסר דיוק בפעולות פשוטות בחלק הראשון של המשחק. אנחנו ממשיכים להתקדם עוד קצת בכל פעם, גאים בשחקנים על השקעה והמחיובות"

נערים ב': מכבי ת"א 'אלי פוקס – הפועל ת"א 0:0
גם במסגרת הליגה הבכירה לנערים ב' קיבלנו דרבי תל אביבי, שבמקרה הזה הסתיים ללא הכרעה. המאמן ערן ססי סיפר בסיום: "היה משחק מסודר ומאורגן שלנו מבחינה הגנתית שביטל לחלוטין את הפועל ת"א ולא איפשר לה להגיע לשער שלנו. מצד שני לא היינו מספיק מדוייקים בהתקפה ולא ניצלנו מצבים כמו שצריך".

נערים ג': הפועל קטמון ירושלים – מכבי ת"א 'אלדד' 5:1
קבוצת נערים ג' שיחקה כבר במהלך יום רביעי האחרון והשיגה ניצחון יפה בבירה. אוסקר גלוך כבש צמד לזכות הצהובים, כאשר אוראל בעייה, אופק נגר ואלירן אבישר הוסיפו שער נוסף כ"א. המאמן אורי דוד סיכם: "משחק טוב מאוד של הילדים. היו הרבה מהלכי כדורגל בהתאם לפילוסופיה עליה אנחנו עובדים במהלך שבוע האימונים. כבשנו גולים יפים מאוד ועל כל זה אני מרוצה"