מכבי תל אביב ׳שחר׳מכבי נתניה ׳שלומי׳ 0:1 (נוער)
לאחר שהמסע בליגת האלופות לנוער הסתיים ביום רביעי האחרון, קבוצת הנוער של המועדון חזרה אל הזירה ברגל ימין. הצהובים גברו על מכבי נתניה בזכות שער של גיל בן שלוש במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל לנוער. המשחק התקיים במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום עקב שזרוע האצטדיון ברמלה. החניכים של גיא צרפתי וניסים דבש נותרו במקום ה-2 בטבלה מרחק נקודה בלבד מהפסגה (מכבי פ״ת). לסיקור המשחק המלא ותמונות לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳הפועל חיפה ׳בן ציון׳ 0:2 (נערים א׳)
אחרי פגרה ממושכת גם קבוצת נערים א׳ חזרה אל הליגה בסטייל. הצהובים גברו על הקבוצה מחיפה במסגרת המחזור ה-11 בליגה. שערים של שקד נבון ונהוראי ביטון סידרו לחניכים של אליעזר בן אהרון וג׳פרי ישי ניצחון נוסף שמשאיר אותם גבוה בפסגת הליגה. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם את הניצחון: ״המשחק התחלק לשניים, מחצית ראשונה טובה מבחינת קצב וישום השיטה. מחצית שניה ירידה בקצב והאיכות אבל מספר גדול של מצבים טובים להבקעה שהוחמצו. בסה״כ מרוצים מהניצחון בדרך להשגת המטרות. השבוע נשחק ברביעי בגביע מול אשדוד ודרבי בשבת, משחקים מעניינים ומאתגרים. ננסה להמשיך את הדרך שלנו בגביע ובליגה״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ נמצאת בפגרה השבוע עקב טורניר החורף המתקיים בישראל בו נבחרת הנערים משתתפת.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל ראשון לציון 0:0 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ של המועדון והקבוצה מראשון לציון נפרדו בתוצאת תיקו ללא שערים במסגרת המחזור ה-10 בליגה. הצהובים כרגע ממקומים במקום ה-2 בטבלה כשהפער בפסגה עומד על נקודה בלבד. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את המשחק: ״סיימנו בתיקו 0-0 מול ראשון לציון, משחק לא מספיק איכותי שלנו. לא זיהינו את היתרונות שלנו ולכן המשחק נתקע בהרבה מאוד דקות של המשחק, במחצית השניה כבר שיחקנו לכיוון היתרונות שלנו והגענו למספר גדול של מצבים ברורים ליד השער ושם לא היינו מספיק חדים ומדויקים. מצד שני אופי משחק כזה יכול ללכת בקלות לספיגת שער ומהיבט הזה אני מרוצה שלא ספגנו שער. גאה בילדים על המאמץ, מתכוננים למשחק הגביע ביום רביעי״.