מכבי חיפה "הרדי" – מכבי תל אביב ׳שחר׳ 1:1 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון פגשה את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל לנוער. הצהובים של גיא צרפתי כבר עלו ליתרון מוקדם משער בנגיחה של תמיר גלזר (11) אבל ספגו את שער השיוויון עם פתיחת המחצית השנייה (50) מרגליו של גיא דהן. אדוארדו גררו כמעט וכבש שער יתרון דרמטי בדקה ה-90 אבל שוער חיפה היה במקום לשמור על התוצאה. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן

מכבי חיפה "עלמני" – מכבי תל אביב ׳עודד׳ 6:2 (נערים א׳)
במשחק הצמרת בו הצהובים מהמקום הראשון פגשו את הקבוצה מחיפה מהמקום ה-2, החניכים של אליעזר בן אהרון וג׳פרי ישי עשו את העבודה בסטייל. קבוצת נערים א׳ גברו על הקבוצה מהכרמל בזכות שערים של טל תורג׳מן (שלושער), ניב ברקוביץ׳ (צמד) ורותם יצקר. הפער בפסגה צמח ל-12 נקודות לזכות מכבי. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, סיכם את הניצחון: ״משחק עונה במחזור האחרון של הסיבוב הראשון הפגיש את שתי הקבוצות שטוענות לכתר. משחק שהפך למשחק מעברים של שתי הקבוצות בקצב גבוה עם הרבה שערים עקב מזג האוויר הגשום. יש משחקים של מאני טיים שהשחקנים מגיעים אליו חדורי אמונה ומוטבציה. בתוספת הארגון וההתקדמות שהם עשו מתחילת השנה התוצאה לא מפתיעה אותנו כצוות. אנחנו מרוצים וגאים מהתהליך שהקבוצה עוברת בפן הקבוצתי ובפן האישי. סיימנו את הסיבוב עם 12 נקודות הפרש ממכבי חיפה שזה הישג מרשים. לשחקנים אני אומר שאנחנו רק בחצי הדרך, העונה עוד ארוכה ורצופת אתגרים ומטרות. אנחנו כצוות ננסה להשיג את כל המטרות ולא נוריד רגל מהגז לרגע״.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – בני סכנין 0:15
קבוצת נערים ב' אירחה את בני סכנין במטרה להמשיך ולהיאבק על מקומה בצמרת הליגה ורשמה ניצחון ענק. המאמן, ערן ססי, סיכם: ״משחק קבוצתי נפלא של הקבוצה שממשיכה את היכולת הטובה בתקופה האחרונה. השחקנים משחקים פשוט ונכון לפי הפילוסופיה שלנו. אני שמח שהיום גם ניצול המצבים היה טוב והשחקנים היו חדים מתמיד״.

הפועל תל אביב – מכבי תל אביב אלדד 0:0
משחק הדרבי של נערים ג' היה שקול במיוחד שדווקא לקראת סיומו הצהובים הגבירו את הלחץ על שערה של הפועל, אך ללא הצלחה יתרה. מאמן הקבוצה, אורי דוד סיכם: ״משחק העונה נגמר בתוצאה של 0:0, משחק עם המון רגשות כמו שדרבי תמיד נראה, לא שיחקנו מספיק איכותי ולא ניצלנו מספיק את היתרונות הברורים שלנו בחלק ההתקפי, בחלק האחרון של המשחק העלנו את האינטנסיביות והגענו למצבים טובים ליד השער שלצערי לא הסתיימו בכדור ברשת, סה"כ לא מרוצה מהמשחק ונדאג להכניס את ההערות לתוכנית האימונים השבועית בשביל לתקן למשחק הבא, בכל מצב גאה מאוד בילדים על המאמץ״.