מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ומותג אופנת הספורט FILA סיכמו על שיתוף פעולה לשלוש השנים הקרובות, בהן תהפוך FILA למלבישה הרשמית של המועדון החל מעונת 2019/20.

כך הושק המהלך בסטורי הרשמי של מכבי:

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב פרץ דרך עם הליך הייצור העצמי של התלבושת הרשמית בשתי העונות האחרונות. המהלך המוצלח אפשר למועדון לתכנן את הצעד הבא ולהגיע עם דרישות וסטנדרטים גבוהים למו"מ מול חברות ספורט רבות. אחרי מו"מ ארוך עם מספר חברות שהביעו עניין בשיתוף פעולה עם המועדון, מצאה מכבי תל אביב ב-FILA את השותף הנכון והמתאים ביותר.

מכבי תל אביב ו-FILA ישתפו פעולה באופן מלא ביצירת עיצובים ייחודיים למועדון תוך התחשבות בצרכי השחקנים וציפיות האוהדים. המועדון מרגיש כי חברה עם שאיפה למצוינות כמו FILA, המובילה הליכים חדשניים בתחום האופנה ובתחום הספורט, תהיה השותפה הנכונה למהלך הבא של מכבי.

FILA נחשבת לאחד ממותגי הספורט הוותיקים בעולם, ובשנים האחרונות ביססה את מעמדה כמותג אופנת ספורט נחשק וטרנדי בקרב מובילי דעה בתחום הספורט והאופנה בעולם.

המותג פרץ גבולות והחל לשתף פעולה עם המותגים הגדולים בעולם כאשר לאחרונה אף חבר לבית האופנה היוקרתי FENDI לקולקציית ספורט אשר שברה שיאים וקיבעה את מעמדה של FILA כדבר הנכון והחם ביותר עולם אופנת הספורט.

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "הצבנו במכבי רף גבוה של סטנדרטים, במיוחד כאשר מדובר בבחירת השותפים לדרך. החזון והדינמיות שחברת FILA רצתה להביא לשותפות איתנו, הרשימה אותנו באופן מידי. אני נלהב ונרגש לקראת החיבור בין שני ארגונים יוקרתיים ובטוח כי השחקנים והאוהדים ייהנו מעיצובי המדים הרשמיים, כמו גם ממגוון רחב של פריטים נוספים. אנו מצפים בכיליון עיניים לעבוד עם הצוות של FILA במהלך שלוש העונות הבאות".

מנכ"ל FILA ישראל, יוסי אירני, סיפר על הרצון בשיתוף הפעולה מצד החברה: "כמותג אופנת הספורט החם והטרנדי בעולם ההחלטה לחבור למועדון הכדורגל מכבי תל אביב הייתה אחת מהקלות ביותר שהיו לי בשנים האחרונות. ההבנה כי מועדון חדשני, מוביל והאהוד ביותר בקרב קהל אוהדי הכדורגל בארץ היא הפלטפורמה הנכונה ביותר עבורנו להעמיק את חשיפת המותג ולפרוץ עימו גבולות בארץ".

FILA נוסדה ב-1911 באיטליה וב-1970 נכנסה לייצור אופנת ספורט. מאז, המותג והלוגו הריבועי האייקוני שלו, הפכו לנוכחים בעולם הטניס ופריטי המותג נלבשו על ידי אתלטים רבים מסביב לעולם. בתקופה זו הזיהוי של המותג עם עולמות הספורט ומיתוגו ככזה הפכו לחזקים והוא החל לבסס את מעמדו בתחום הלבוש הקז'ואלי והפך לפופולרי.

כיום, דור חדש מגלה את FILA. כמעט 50 שנה אחרי שנכנסה לראשונה לתוך עולם הלבשת הספורט. FILA שבה לקדמת הבמה כאחד ממותגי אופנת הספורט המוכרים בעולם ורבים מהטרנדים שכיכבו בעבר זוכים לחיים מחודשים.