מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הגיע לסיכום עם הפועל חדרה על השאלתם של חביב אוחיון, אילון אלמוג ועדן קארצב שיצטרפו כולם לעולה החדשה עד תום העונה.

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "חלק עיקרי מההצלחה שלנו העונה ניתן לזקוף ליכולותיהם של בוגרי מחלקת הנוער של המועדון. התברכנו ביכולת להמשיך ולהשקיע בבנייה מלמטה בזכות התמיכה של מיץ' כמו גם הרצון שלנו להצמיח ולטפח את הכישרונות הצעירים שלנו. 

לכן אנו שמחים להודיע כי שלושה שחקנים מהדור הבא של מכבי בדמותם של חביב, אילון ועדן ימשיכו בהתפתחות שלהם בליגת העל במהלך השאלה לחדרה. חביב ועדן התאמנו תחת הדרכתו של ולדימיר איביץ' מהיום הראשון של טרום העונה ותרמו למומנטום שבנינו. אני מחכה לראות אותם נענים לאתגר של משחק סדיר בליגה הבכירה. אילון הוא אחד משחקני ההתקפה הצעירים המוכשרים ביותר שיש בישראל והוא הוכיח זאת במסגרת הופעות ושערים שכבש העונה במדי בית"ר ת"א רמלה. כולנו מרגישים שזה הזמן המתאים עבור אילון לעשות את קפיצת המדרגה ואני מאמין כי הפועל חדרה היא האופציה הנכונה עבורו בדרך למימוש הפוטנציאל שאינו מוטל בספק".

אוחיון, נמנה על סגל הקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א מ-2015 כשערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במשחק גביע הטוטו נגד מכבי פ"ת באוגוסט של אותה שנה לפני שהוסיף ארבע הופעות נוספות. השוער בן ה-20 שהושאל לווטפורד מהפרמייר ליג ב-2016, ערך 36 הופעות במדי נבחרות הנערים והנוער של ישראל והוא נמנה על סגל הנבחרת עד גיל 21 במדיה ערך 2 הופעות.

קארצב, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 17 במשחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה לפני שהצטרף באופן סדיר לסגל הקבוצה הבוגרת העונה בה ערך הופעה נוספת במשחק הגביע נגד הפועל עכו בתחילת החודש. הקשר המרכזי בן ה-18 שכבש 12 שערים ב-56 הופעות במדי נבחרות הנוער והנערים של ישראל, ערך גם 2 הופעות במדי הנבחרת הצעירה. 

אלמוג, כבש העונה 7 שערים בכל המסגרות במהלך תקופת השאלה לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית. הקיצוני בן ה-20 שערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת בגיל 17 במשחק גביע המדינה נגד הפועל כפר סבא במרץ 2016, ערך 2 הופעות נוספות בבוגרים בגביע הטוטו נגד בני יהודה ב-2017 ובגביע המדינה ב-2018 נגד בני ממב"ע. אלמוג שנמנה על סגל הנבחרת הצעירה במדיה ערך 2 הופעות, מחזיק ברקורד כיבושים מרשים של 20 שערים ב-44 הופעות בינ"ל במדי נבחרות הנוער והנערים של ישראל.