קבוצת הנוער של המועדון פוגשת את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל לנוער. מדובר במשחק השלמה משבת האחרונה. המשחק נדחה לשלישי עקב טורניר הנוער הבינלאומי שהתקיים בסופ״ש האחרון בו מכבי ׳שחר׳ זכתה. החניכים של גיא צרפתי הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 9 נקודות. מנגד קרית שמונה הגיעה למפגש מהמקום ה-3 בטבלה. במפגש הקודם שתי הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו 0:0. גיא צרפתי ביצע מספר שינויים  בהרכב מהמחזור האחרון כשמופלח שלאעטה חזר אל ההרכב הפותח במקום עמרי רם וגיל בן שלוש פתח במקום בר כהן.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלעאטה, עידו שחר, אדוארדו גררו, גיל בן שלוש ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה טובה יותר עבור מכבי, ב-10 הדקות הראשונות הצהובים לא איימו על השער, אך הם אלו ששלטו בכדור במרכז המגרש. בדקה ה-18 החניכים של גיא צרפתי כמעט ועלו ליתרון, תמיר גלזר הכניס כדור עומק נהדר לאדוארדו גררו, החלוץ בעט למסגרת אך נדב זמיר הדף את הכדור. דקה חלפה והאורחים איימו על השער, הגבהה מצד ימין מצאה את עבדללה חליחל שבעט מקרוב מעל השער.

בדקה ה-21 מכבי ׳שחר׳ עלתה ליתרון. מהמגן הימני, מייקל צ׳ילאקה הכניס כדור נהדר אל הצד הימני של הרחבה, גררו השתלט ובעט לפינה הרחוקה פנימה. 0:1 למכבי. הדקות חלפו שתי הקבוצות לא איימו על השער, כשמכבי עדיין שלטה יותר בקצב המשחק מאשר היריבה. בדקה ה-43 תמיר גלזר קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה מרחוק, אך הכדור הלך מעל השער. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:1 למכבי.

מחצית שנייה
פתיחה נהדרת של המחצית השנייה למכבי, בדקה ה-50 מופלח שלאעטה הרים כדור מהאגף הימני, גיל בן שלוש נגח את הכדור לידיים של השוער. כעבור 2 דקות הגיע השער השני, הרחקה בנגיחה של ההגנה של קרית שמונה הגיעה אל שלאעטה שבעט מהפינה הימנית של הרחבה אל תוך הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-55 עידו שחר ניסה את מזלו מרחוק, זמיר קלט את הכדור. שתי דקות חלפו והחגיגה נמשכה, שלאעטה היה הפעם בתפקיד המבשל והוא הרים כדור חופשי מדויק לרחבה, אייל חן היה חופשי לדחוק את הכדור מקרוב אל תוך הרשת. 0:3 למכבי. בדקה ה-65 קרית שמונה כמעט והצליחה לצמק את התוצאה, כדור רוחב מצד ימין הגיע אל חליחל שבעט מקרוב אל משקוף השער. בדקה ה-68 האורחים הצליחו לצמק, לאחר ערבוביה ברחבה הכדור הגיע אל חליחל שהצליח לדחוק מקרוב פנימה. 1:3 למכבי.

בדקה ה-70 שלאעטה קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חתך אל המרכז ושחרר בעיטה שהלכה מעל משקוף השער. עשר דקות לאחר מכן קרית שמונה איימה על השער, שלו דסתה הרים כדור מבוכן אל הרחבה, הכדור חלף על פני כולם ועבר סמוך לקורה. התוצאה נשארה בסיום 1:3 למכבי.