בשנה האחרונה הוקמה במסגרת פעילות המתנדבים בעמותת אילן קבוצה מיוחדת במינה – "הקטלנים". הקבוצה מורכבת מילדים בעלי מוגבלויות שונות, שעבורם ההזדמנות לקחת חלק בקבוצת כדורגל ולשחק את המשחק שכולנו אוהבים היא הגשמת חלום של ממש.

צפו במפגש המרגש:

מתנדבי עמותת אילן מלווים את הילדים ומתאימים את האימון לצורכיהם ובמהלך השבועות האחרונים נוצר קשר מיוחד בין קרן מכבי תל אביב וקבוצת "הקטלנים" כשהשיא היה במהלך סוף השבוע בו ילדי הקבוצה זכו לאירוח במתחם האימונים PenguinPickUp בקריית שלום.

המפגש נפתח בשיחה קבוצתית עם מנהל קרן מכבי תל אביב ומאמן קבוצת "הקטלנים". לאחר מכן הגיעו שחקני מכבי תל אביב למגרש והילדים קיבלו חולצות משחק והתאמנו במשותף עם שחקני הקבוצה.

מנהל קרן מכבי תל אביב יובל שחם סיפר על האימון והמפגש עם הילדים: "קרן מכבי והמועדון כולו שמחים מאוד לארח את הקבוצה המיוחדת הזאת. הילדים האלה משמשים מודל לחיקוי עבור כולנו, והיכולת שלהם להתגבר על הקשיים ולשחק את המשחק שכולנו אוהבים למרות המגבלות נותנת לכולנו במועדון השראה ענקית. הם המודל לחיקוי שלנו".

מאמן הקטלנים, בן רהב, אמר: "בשם הילדים והוריהם אני מודה ומברך את קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב על האירוח יוצא הדופן. הרגישות והאיכפתיות שהפגינו אנשי ההנהלה בראשות יובל ואסף שמש יחד עם השחקנים גרמו לעשרות ילדים ומשפחותיהם לשמחה אדירה ומוטיבציה להמשיך לשחק כדורגל מבלי להרגיש פחותים מאף ילד".

לאחר האימון דאגה פיצה פרגו, נותנת החסות של המועדון, לארוחת צהריים מפנקת לכל הילדים ביחד עם הוריהם וצוות הקבוצה.