רוצים לפגוש את שחקני מכבי פנים אל פנים? ביום חמישי, ה-31.1, יתקיים מפגש אוהדים-שחקנים במתחם האימונים PenguinPickUp בקרhית שלום בו תוכלו להצטלם, לקבל חתימות ולפגוש את הכוכבים הצהובים.

האירוע יפתח בשעה 15:00 כשהאוהדים שירשמו יצטרכו להגיע למתחם עד 14:45. ההרשמה פתוחה החל מהיום (ו') ומוגבלת עד 400 משתתפים. שימו לב כי לא ניתן להכנס להפנינג ללא הרשמה מראש.

איך זה עובד?

כל אחד מחברי מכבי FIRST יוכל להירשם בהרשמה שתפתח היום (25.1) בשעה 11:00 לפעילות שתתקיים ביום חמישי, 31.1, ותחל בשעה 15:00 במתחם האימונים PenguinPickUp בקרית שלום בדרך בן צבי 106, ת"א. ההשתתפות מוגבלת ל-400 משתתפים בלבד.

כל משתתף אשר יירשם למפגש יציין את מספר המשתתפים המגיעים עמו, כאשר התקרה הינה 3 משתתפים לכל הרשמה. כלומר, אם בחרת 3 משתתפים בעת ההרשמה הכוונה לאדם שביצע את ההרשמה ועד שני אנשים, בדיוק כפי שהייתם מזמינים מקום במסעדה לשלושה אנשים.

שימו לב:

  • תוך מספר ימים לאחר ההרשמה תישלח אליכם הודעה במייל לקבלת פרטי המשתתפים.
  • אנשים שנרשמו למפגש הקודם ולא הגיעו ללא הודעה מוקדמת, לא יורשו להגיע למפגש הנוכחי. במידה ותרשמו למפגש הקרוב ואין באפשרותכם להגיע, אתם מתבקשים להודיע על כך מראש.
  • במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום האירוע יועבר עדכון לנרשמים מספר שעות לפני המועד המתוכנן, ואותם הנרשמים יועברו למפגש אוהדים-שחקנים שיערך בחודש שלאחר מכן.
  • כל המשתתפים בפעילות צריכים להגיע למתחם עד השעה 14:45. איחור ואי עמידה בזמנים עשויים למנוע השתתפות בזמן אמת.
  • בשל רצוננו לאפשר לכל האוהדים לפגוש את כל השחקנים, לא יתאפשר צילום ברכות וידאו במתחם.
  • הכניסה למתחם מותנית בבדיקה שמית ובידוק בטחוני. על כל משתתף להגיע עם תעודה מזהה רישיון/ ת"ז / דרכון לכל אחד מהמשתתפים. לא תינתן כניסה למי שאינו נרשם מראש.

לא ניתן להגיע עם צלם/ צוות צילום מקצועי.

שימו לב לתקנון ההשתתפות בלינק הבא.

מאי 2022

הרשמה לטורניר הפיפא של מכבי


הרשמה סגורה